Ga naar inhoud


nummer laten blokkeren zodat callcenter niet meer mobiel bellen


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Typisch 'n NL-probleem. In Vlaanderen is het aantal telefonische verkopen op dit moment incidenteel (2, 3 keer per jaar) en dan weet ik zeker dat ze het telefoonnummer ook nog eens uit de telefoongids hebben omdat ze altijd mij aanspreken met de verkeerde naam.....

 

Ik blij dat ik langzaam naar het zuiden opschuif ;-) Dat de nederlandse politiek hier geen paal en perk aan stelt. Stel je voor dat iedereen deze mensen zou gaan bellen met leuke aanbiedingen. Dat zou pas helpen....

 

laten we hopen dat degene die zich NIET heeft ingeschreven in het "bel-me-niet" register, nu niet door elk Call Center gebeld gaat worden (want die krijgen toch betaald per lead, is het niet ?)

 

Sterkte

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MySat
Dat de nederlandse politiek hier geen paal en perk aan stelt.

Volgens een nieuwsbericht van 17 november hebben inmiddels 3,3 miljoen Nederlandse consumenten zich laten registreren in het bel-me-niet-register.
Met zo'n overduidelijk groot aantal (en het einde is nog niet in zicht) mag men wat mij betreft de telefonische verkoop maar helemaal verbieden.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...