JW R Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Niet alleen Schlager TV komt terug per 1 juli bij CD maar ook Het Gesprek. Twee zenders voor de liefhebbers.
Elwin Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: ron1872 Alsof we op die twee zitten te wachten. Nou, Het Gesprek wordt steeds beter. Vooral Wintertijd is erg leuk!
Gast aart44 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Bron Een niet nader te noemen sateliet magazine waarvan hier geen citaten gepost mogen worden. Schijnt door de woordvoerder van CDS Martijn van Hout bevestigd te zijn.
Pjotrb Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: ron1872 Alsof we op die twee zitten te wachten. Wie zijn "we"? Nee, niet iedereen zal hier op zitten te wachten maar er zijn wel mensen die er wèl op zitten te wachten. Iedere toevoeging zal zijn voor- en tegenstanders hebben. Bij de huidige uitbreiding van Het Gesprek en Schlager TV is het voor mij 1 - 1. Het Gesprek lijkt me een aangename aanvulling. Voorheen werd er ook regelmatig naar deze zender gekeken maar sinds een jaar zijn we hem kwijt. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
lucdec2 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: JW R Niet alleen Schlager TV komt terug per 1 juli bij CD maar ook Het Gesprek. Twee zenders voor de leifhebbers. Overdag Schlager, en 's avonds gesprek... Is het zo ?
Elwin Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Volgens mij is het zo: - Schlager TV op de oude plek van BiB op Astra 1 (tot 18:45) - Het Gesprek 24 uur per dag op de oude plek van MGM op Astra 3
delto95 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Schlager TV... man man man.... Laten we allemaal maar de bierglazen uit de kast halen en polonaise dansen.... Pfffff..... van een nichezender gesproken...!
gideon Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Laat ze maar wat meer goeie filmzenders erop zetten.Zone horror bijv.Op de kabelbox van upc hebben ze trouwens veel meer sub sport en film kanalen van Canal+.Op sat zou dit ook best haalbaar zijn als ze deze op de 23e positie neerzetten,genoeg ruimte daar.
Brambo's Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: delto95 Schlager TV... man man man.... Laten we allemaal maar de bierglazen uit de kast halen en polonaise dansen.... Pfffff..... van een nichezender gesproken...! Wat is er tegen op deze zender, omdat jij er niets aanvind Je hoeft er toch niet naar te kijken Ik kijk niet naar Het Gesprek maar mag er voor de liefhebbers best weer komen Sjaak, ik kan je wel gedeeltelijk volgen maar ondertussen nemen die zenders wel terug ruimte in terwijl andere en meer gevraagde zenders zoals een SciFi, enz. achterwege blijven. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
lucdec2 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: Brambo's Schlager TV... man man man.... Sjaak, ik kan je wel gedeeltelijk volgen maar ondertussen nemen die zenders wel terug ruimte in terwijl andere en meer gevraagde zenders zoals een SciFi, enz. achterwege blijven. Wat zien jullie toch allemaal in die scifi, is praktisch altijd zo een ouwe aflevering van star trek afgezaagd tot en met, net zoals de kampioenen op brt1
Brambo's Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 't was natuurlijk maar een voorbeeld hè. Eigenlijk hebben we al een soort van SchlagerTV, namelijk TV Oranje. Waarom mag er dus eigenlijk niets bijkomen voor de liefhebbers van Science Fiction - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Neptunus Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Met de zender Het Gesprek ben ik erg blij, en inderdaad het programma Wintertijd is een pareltje, moet je maar eens terugkijken of luisteren, ik download het als podcast. Dat Schlager TV zegt mij helemaal niets maar er zullen vast wel liefhebbers voor zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Amager95 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: lucdec2 Origineel bericht van: Brambo's Schlager TV... man man man.... Sjaak, ik kan je wel gedeeltelijk volgen maar ondertussen nemen die zenders wel terug ruimte in terwijl andere en meer gevraagde zenders zoals een SciFi, enz. achterwege blijven. Wat zien jullie toch allemaal in die scifi, is praktisch altijd zo een ouwe aflevering van star trek afgezaagd tot en met, net zoals de kampioenen op brt1 BRT1?
de vrije fries Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 hoi, zone horor stelt per 1 juli haar signaal niet langer beschikbaar in nederland en wordt dus ook van de upc kabel per 1 juli gehaald . de engelse versie is fta via 28,2 te zien. ps. brt 1 = vrt 1 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen