Elwin Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 En die vrije versie van Zone Horror blijft dus wel FTA op Astra 28,2° oost?
Lithion Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: de vrije fries ps. brt 1 = vrt 1 PPS: brt 1 = één. Ipv het gesprek hadden ze beter geopteerd voor de vlaamse zender acht toe te voegen. Zowel in NL als VL kijkt praktisch niemand naar een 'goede babbel'.
Gast teletext Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Acht is in gesprek met TV Vlaanderen. Bron: mijn verzoek aan Acht
lucdec2 Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: teletext Acht is in gesprek met TV Vlaanderen. Bron: mijn verzoek aan Acht Misschien een uitzending voor het gesprek (:
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: Lithion Origineel bericht van: de vrije fries ps. brt 1 = vrt 1 PPS: brt 1 = één. Zowel in NL als VL kijkt praktisch niemand naar een 'goede babbel'. Jij niet. Ik wel. En ik ken er meer, dus dat valt wel mee.
matthew_be_wvl Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 En dan is David Letterman ook te zien. Daar vragen hier geregeld eens mensen naar. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Fred_M Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: Elwin Volgens mij is het zo: - Schlager TV op de oude plek van BiB op Astra 1 (tot 18:45) Het gaat er wel op lijken. Ik zapte een paar minuten voor 19.00 uur langs de oude plek van BiB (nu test genaamd) en ja hoor daar stond een oudere Duitse dame "Believe" van Cher op zijn Duits te zingen......
bongo Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 duitse muziek bah 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: bongo duitse muziek bah Doe jij effe normaal? Er zijn genoeg mensen die het wel mooi vinden en er zullen er ook genoeg zijn die jouw smaak niet kunnen waarderen. Wat die smaak ook is.
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: Penthe duitse muziek bah Ja dag, ik blijf niet bezig hoor.
TokeMUp Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: Penthe duitse muziek bah Ja dag, ik blijf niet bezig hoor. Zolang smaken verschillen vindt ik het goed... anders zatten we met zen alle op dezelfde vrouw. Das pas bah!! mvg
meijelsat Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: Penthe duitse muziek bah Ja dag, ik blijf niet bezig hoor. Zolang smaken verschillen vindt ik het goed... anders zatten we met zen alle op dezelfde vrouw. Das pas bah!! mvg Ophouden met scheldwoord met Duitse muziek bah. Ik vind Duitss muziek net zo mooi als Nederlandse en Engelse muziek..... Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
exciter Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Duitse muziek mag wel mooi zijn, maar ik zie toch liever iets totaal anders op de transponder, die oooh zooo vol zit. Als ik het op de radio hoor, is het prima, maar op tv kijk ik toch echt liever naar een film of document. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Littlesat Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 In het oosten van het land waar de kabel niet zo uitgebreid licht is er veel interesse voor Schlager-TV. Vandaar(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen