Ga naar inhoud


wie het weet mag het zeggen !!!!


Gast fredjes

Aanbevolen berichten

ik heb nu fammillie en plus pakket canaal digitaal

nu is mijn vraag als ik de aanbieding van CD HD smartpack met pvr [ 29.95 ]zou willen nemen , moet ik dan eerst het huidige abonement opzeggen , of zet CD het zelf om.

heb 2x een mail gestuurt naar CD met deze vraag maar na 6 weken nog geent antwoord gehad , in 2 sat shops gevraagt die konden mijn het antwoord ook niet geven .

wie weet wel het goede antwoord .

mvg

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast m.boretti

Omzetten naar een duurder pakket doet CDS GRAAG!

Ik zou even bellen als ik jou was. Bij abonnementen is de wachttijd altijd erg kort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Gaat *niet* werken. Die zogenaamde Smart HD Packs worden alleen aangeboden aan nieuwe abonnee's. Je krijgt een doos met receiver en kaart die middels de registratie wordt geactiveerd. Je krijgt een compleet nieuw abonnement. Heb dit uit de mond van een CDS medewerker die ik maar eens belde omdat 2x niet op de e-mail werd gereageerd!

Als je echt HD wilt zien kun je beter een HD receiver zelf uitkiezen. Kijk even in de diverse fora rond welke het best bij je past. (Het wordt dan geen Philips smile als je de problemen leest van die 71xx en 81xx). Als je je receiver eenmaal hebt kun je gewoon je bestaande kaart laten opwaarderen met het HD pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

Alleen voor nieuwe abonnees die een tweejarig contract door de strot geduwd krijgen.

En daarbij nog een decoder met de nodige problemen, dus is het niet zo gek dat de CDS dealer doet alsof hij van niets weet.

Kan hij ook zijn vingers niet branden aan een probleem aanbieding....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaat ben er nu ook achter is alleen maar bestemd voor nieuwe

CD leden .

vindt het achter af na veel speur en reken werk hier op dit forum ook niet echt erg .

heb net een nieuwe pvr twin reciever besteld ,dus gaat helemaal goed komen .

dank aan allen voor jullie advies

mvg

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zoveel problemen zijn er niet met de philips 8121 en 7121.

Word allemaal beetje overdreven vind ik.

de update met onderandere 1080I ondersteuning en werkende radio knop komt in juli.

Is afhankelijk van Philips.

Hdsmartpack mag iedereen pakken ook bestaande klanten, maar word als nieuw abonnement gezien.

Dus heb je al een abonnement, dan komt deze erbij en gaan de andere kaart naar 2.50 p/m.

Je krijgt dan zogezegt een kopie van je hoofdkaart excl. HD.

Eredivisie, Film1 kanalen en Man-x uitgesloten.

Deze moet je voor elk kaart aanvullend afsluitend.

Heb je dus Entertainment HD, dan heb je op je tweede, derde(maximum van 5 kaart per huishouden) het entertainment pakket.

De meeste mensen die ik ken installeren hun bestaamde sd ontvanger dan ook in een andere ruimte, bijvoorbeeld slaapkamer, kinderkamer enz.

Je hebt ja nog twee uitgangen(entertainmentHD) Resp. 1 uitgang(FamilyHD) nog vrij op de schotel, kabeltje ernaar toe en klaar.

Dan valt het nog wel mee vind ik.

Natuurlijk gaat die niet op als je Triplsat i.c.m. EntertainmentHD hebt, dan zijn namelijk de 2 uigangen op de triplesat al bezet voor je 8121PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Is afhankelijk van Philips.


Weet je dat wel zeker Philips heeft de toch de hele handel van satontvangst verkocht aan Pace??
Of maken de Philips software ingenieurs nog software voor de boxen of doen ze dat bij Pace. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Nou zoveel problemen zijn er niet met de philips 8121 en 7121.


Het (on) "ding" is nu al ruim een jaar terug in de markt gezet.
Veel gebruikers zijn intussen al afgehaakt en zijn overgegaan naar een goedwerkende HD decoder.
En gelijk hebben ze, na ruim een jaar zijn de problemen nog niet opgelost.!
Van overdrijven is daarom geen sprake, dat bepalen de afhakers zelf wel..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...