Gast aart44 Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 CanalDigitaal besteedt de klantendienst per 1 juli uit aan Unamic/HCN. Het gaat om co-sourcing, waarbij Unamic/HCN zijn eigen platform en werkplekken uitrolt naar het kantoor van CanalDigitaal in Hilversum. Bron: Telecompaper
Johan45 Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Ik denk ook niet dat het beter wordt. Waarschijnlijk wel goedkoper voor CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Gast aart44 Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Origineel bericht van: bobelen ik denk niet dat het slechter kan Ben ik met je eens als je soms leest welke antwoorden ze nu soms geven dat het meestal dames zijn die volgens mij absoluut geen benul hebben wat satelliet TV is. Iets over een abo dat kunnen ze gewoon opzoeken en daar zul je nu ook wel een goed antwoord op krijgen. Verder veranderd er niet zo veel het is nu ook uitbesteed. Maar ja alles staat of valt met de opleiding die ze de jongens en meisjes gaan geven.
Mrbeam Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 De lijnen worden iig een heel stuk korter. Ook CD begrijpt in deze tijd dat je niet zonder goede service kan. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Gast m.boretti Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Nagespeeld gesprek met CDS: " Goedemorgen, u spreekt met de nieuwe klantenservice dienst van Canaal Digitaal. Heeft u geen beeld, oh misschien moet u de antenne even draaien. Wat zegt u, u heeft een schotel? Sorry, meneer dan kan ik u niet helpen". Bedoelen jullie zoiets met welke opleidingen de jongens en meisjes gehad hebben?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen