Gast pbeeckman Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Ik heb sinds vanavond een onvolledig beeld op HB één. Onderzijde van het beeld is OK, bovenzijde toont iets wat een stilstaand beeld van een andere zender. All andere kanelen - ook de HD - zijn OK. Iemand een idee wat dit probleem kan zijn?
Gast pbeeckman Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Sorry, een beetje vlug getyped, moest zijn: Ik heb sinds vanavond een onvolledig beeld op één HD. Onderzijde van het beeld is OK, bovenzijde toont iets wat een stilstaand beeld van een andere zender lijkt. Alle andere kanelen - ook de HD kanalen - zijn OK. Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Ik heb ondertussen een reset gedaan van mijn decoder (Philips DSR 8121 - vorige week gekocht) aan mijn schotel gedraaid (lijkt mij zowiezo niet het probleem want de ontvangst van alle andere kanalen is zeer goed) maar het probleem blijft bestaan.
roland Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Je bent niet alleen, hier idem. Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
satfanaat Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Dat was gisterenavond het geval maar dat probleem is intussen opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen