kevbin 7 Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Allen, wie heeft er de flitspalen voor europa toevallig nog tuis liggen voor mijn garmin(ik heb allen benelux op staan) hoor ik graag van jullie. mvg. kevbin
Moderator Matchless Geplaatst: 19 juni 2009 Moderator Geplaatst: 19 juni 2009 Weet je hoeveel dat zijn? Die passen nooit in je huis Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
kevbin 7 Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Geplaatst: 19 juni 2009 Hoi, ik bedoelde de POI bestanten op mijn garmin te zetten. mvg. kevbin
lock Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Oh, bedoelde je dat, wat is die matchless toch dom he Indien je bij google "garmin flitspalen europa" ingeeft wordt je op je wenken bediend. "That's another fine mess you've got me into"
Poetsdoekje Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Origineel bericht van: kevbin 7 Allen, wie heeft er de flitspalen voor europa toevallig nog tuis liggen voor mijn garmin(ik heb allen benelux op staan) hoor ik graag van jullie. mvg. kevbin Ik zag er gisteren nog eentje omver liggen, er zat wel een auto bovenop ut was een fiat polskie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Tukker1 Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Deze kun je ook voor de Garmin nog steeds downloaden via flitspaal.nl Greetings Tukker1
boekkie Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Origineel bericht van: matchless Weet je hoeveel dat zijn? Die passen nooit in je huis Mag gezegt worden,hij is leuk groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
kevbin 7 Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Geplaatst: 21 juni 2009 Hoi, van flitspaal.nl kan je alleen benelux afhalen en niet hele europa en gogelen bidt ook geen oplossing,hij vind geen site waar je heel europa af kant halen. mvg. kevin
jopiesat Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Kijk eens op navifriends.com, een Duits forum. Eerst aanmelden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen