gaatervoor Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Wie iemand hoe een Diablocam 2.2 naar 2.3 kan worden geupdated?
Gast Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Google even op satfactory.de, die kunnen hem updaten naar 2.3 en dan kan je weer genieten! Duolabs zelf doet het niet meer.
Sverige Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Volgens mij doet Dualabs het nog wel Ik zag het als optie staan in de nieuwe Cas interface studio 8.6C Ik ga er dus vanuit dat het zo kan... heb het zelf niet getest omdat de mijne al een hele poos geleden een upgrade heeft gekregen... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
gaatervoor Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Geplaatst: 21 juni 2009 Nee, duolabs doet dat niet meer. Misschien komt er een nieuwe versie.
Gast Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Origineel bericht van: gaatervoor Nee, duolabs doet dat niet meer. Misschien komt er een nieuwe versie. Hier kan het gewoon nog:http://www.satfactory.de/product_info.php?products_id=421
Hoeba Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Dank voor de link. Werkt hier op 2.3 goed Is een beetje vaag op die site, maar werkt wel. Optie in je boodschappen wagentje doen en afrekeken en je cam opsturen en de week erna, maandag, kwam hij binnen. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Satupz Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Ik vraag me echt af hoe satfactory dat voor elkaar krijgt om die update er op te zetten. Nergens verder op internet (sinds al meer dan een jaar sinds de update beschikbaar werdt) is er manier gevonden waarmee je die update door kan voeren. Met al dat kraken en editen van weet ik het hoeveel verschillende dingen, zou je echt denken dat deze update ook wel ergens 'gratis' wordt aangeboden. Een update buiten om duolabs, via satfactory, is tenslotte mogelijk. Weet iemand hier iets meer over?
Gast Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Veel kan het niet zijn. Een update van UW is 1.6 MB, een volledige backup van een Diablo 4 MB. Zou maar zo kunnen zijn dat als je een backup van een 2.3 op een 2.2 plaatst, de versie inderdaad 2.3 wordt. Geen flauw idee of iemand dat al eens geprobeerd heeft.
Endeavour Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Lijkt me niet eens zo'n rare tip. Ken alleen niemand met een versie 2.3, anders had ik het wel durven wagen. Updaten via duolabs kon (na betaling) via de cas 3. Het is geen hardware update. Ik had ook verwacht dat die update dus zo langzamerhand wel ergens openbaar zou staan. Met de 2.2. kan je eigenlijk niks meer. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
Satlux Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 grappig , dan word de kraker gekraakt. ik houd me ook aanbevolen voor een complete backup. Er heeft ooit een fake versie bestaan. Inderdaad lijkt me dat een echte versie niet lang meer op zich laat wachten. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Misschien even een berichtje naar Hoeba (een paar berichtjes hierhoven) en vragen of hij een backup wil maken. Zelf heb ik de WIFI cam, dus daar zal je niet veel aan hebben
bellejt Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Backup proberen te maken via twinbase maar de Cam geeft geen antwoord.Updaten van de cam gaat wel.Is misschien wel mogelijk met een Cas interface. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Hoeba Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: ron1872 Misschien even een berichtje naar Hoeba (een paar berichtjes hierhoven) en vragen of hij een backup wil maken. Zelf heb ik de WIFI cam, dus daar zal je niet veel aan hebben Wil ik wel doen, maar volgens berichten, ook hier, werkt dat toch niet. Zou ook allang rondslingeren als zoiets wel werkte. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Zou inderdaad kunnen, maar niet geschoten is zeker mis. Mocht het niet werken dan is die mogelijkheid uit te sluiten. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik bij de 'officiele update' via Duolabs het serienummer van de CAM heb moeten opgeven.
gaatervoor Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Geplaatst: 22 juli 2009 Heb ook zo'n cam. Heb intresse in een backup.Kan makkelijk met een cas 3 worden opgezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen