Ga naar inhoud


settings en patchen van PACE PLATINUM


Gast

Aanbevolen berichten

Is het alsnog mogelijk om deze PACE PLATINUM te PATCHEN, en hoe krijg ik NIEUWE settings erin. Heb reeds geprobeerd de settings met DEKLINK 098 uit te lezen, maar kan geen verbinding maken met de PC en PACE via een seriele kabel.

Heeft iemand enig idee, ik kan helaas ook geen informatie vinden over deze toch al wat oudere dig receiver, er zit momenteel een org CHANNEL+ KAART in, SECA.

Bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

Ik zal zeker niet nooit zeggen. Maar ik ben daar circa 1 jaar naar opzoek geweest en nul gevonden. Echter afgelopen week werd mij door een satboer gezegd dat hij dat wel kon. Maar ook hij kwam al vrij snel tot de conclusie dat er geen mogelijkhen waren. En heeft hem vervolgens toen ingeruild tegen een nieuwe gepatchte strong voor 150 euro. En heeft hem vervolgens in etalage geplaats als 2e hands c+ ontvanger.

Als er al iets is moet je op italiaanse side's zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier de loader voor de software en de firmware zelf..

 

Deze werkt via de parallele poort...

 

Heb ook een testprogramma waaruit vele strings te halen zijn...

 

Wie durft het aan om met MHW-edit een aangepaste software voor de Platinum te schrijven...

 

Wel serieuze reaktie's dan kunnen we misschien wat regelen... Deze software is vooralsnog NIET public en mag in die staat niet verspreid worden!

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...