Ome Merde Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 ie8 in de compabiliteitsmodus draaien. problem solved merDe deze ruimte is te huur
duc748 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Geplaatst: 23 juni 2009 hij doet het weer oke, nadat ik de koekjes heb verwijderd .
Psychosammie Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 @Johan45 Correctie FF werkt goed. De fout zit in de sites en IE die zich niet aan de standaards houden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Johan45 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Dat mag dan wel zo zijn maar alleen FF is niet voldoende voormij ... Ik ben slechts een gebruiker van internet en als site's niet goed werken met FF gebruik ik een andere brouwser. IE8 dus momenteel .... Vult u rustig aan !!!
Duwgati Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Als het webshops betreft waar ik met FF niets kan bestellen, dan bestel ik het altijd ergens anders. Wel stuur ik altijd nog even een vriendelijk mailtje naar degene bij wie het niet lukte met de mededeling dat hij zojuist een order is misgelopen en de reden waarom. Geregeld krijg je daar dan reacties op van bedrijven die daar zelf blijkbaar niet van op de hoogte waren en er wel van schrikken. Dat zijn dan meestal de bedrijven die het onderhoud van de website uitbesteed hebben. Het waarschuwen werkt echt wel is mijn ervaring. Als je enkele weken later nog eens gaat kijken kun je ineens wel gewoon met FF terecht zonder beperkingen. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Even waarschuwen.
Lambik61 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Dus als we hier niet kunnen inloggen met FF. Moeten we een email sturen naar sat4all dat ze een lid zijn misgelopen daar met FF niet kon worden ingelogd. En als we dan een tijdje later het weer proberen kun je wel inloggen met FF. problem solved. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Duwgati Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Bijna goed, alleen..... als je probeert in te loggen ben je blijkbaar al lid dus wat boeit het ons dan nog dat je niet kunt inloggen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen