Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: hummiesat

Oh ja Linux... Dat fabelhaftige uberOS met grafische interface die Win95 nog niet evenaart. Het OS dat zo goed is dat het Windows als marktleider niet kan benaderen. Het machtige door iedere noob out of the box te gebruiken alternatief voor alles wat OS genoemd wordt... sleep
Maar ja, in de meeste gevallen is het gratis en een gratis paard mag je niet in de bek kijken.

ROFLMAO!!

Heb je de laatste versies van KDE bijvoorbeeld wel eens gezien?
Windows vista kan daar wat betreft gui echt niet aan tippen hoor.

http://www.kde.org/announcements/announce_4.2-beta1/desktop.png

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: winwiz
De beste manier is ergens een xp cd ritselen met sp3 ingebakken en daar je serienummer mee gebruiken. Kijk wel eerst ook even naar drivers voor xp op de website van de fabrikant. Ik doe het ook op deze manier met mijn Acer. Ik moet wel ergens handmatig een bestandje plaatsen zodat windows denkt dat het een Acer dvd is.

Foei dat mag toch niet, gewoon xp-home kopen voor pakweg 90 euro sick

Wil degene die alles legaal heeft zijn vinger opsteken?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast hummiesat
Geplaatst:
Origineel bericht van: Hellum
ROFLMAO!!
Heb je de laatste versies van KDE bijvoorbeeld wel eens gezien?
Windows vista kan daar wat betreft gui echt niet aan tippen hoor.

http://www.kde.org/announcements/announce_4.2-beta1/desktop.png

Voor de laatste maal ga ik nog een keertje off topic in deze thread.

Het is niet zo zeer alleen de gui, maar het hele functioneren van Linux. Ik heb virtueel Ubuntu draaien en wat mij betreft is het in de meeste gevallen primitiever dan Win95.

Maar mijn grootste ergernis is dat op het moment dat er hier iemand een probleem met zijn Windows pc naar voren brengt de Linux Jehova's, Windows bashers, Firefox brigade (ja dat is alleen een browser ik weet het) of hoe je ze ook wilt noemen het nodig vinden om hier hun favo OS of browser "te promoten".

Ik moet ook zeggen dat Tonski het op een normale manier bracht dus daarop geen commentaar. De zoveelste keer het woord Linux was in deze kwestie voor mij de trigger.

[ontopic]
Indien de TS geen behoefte heeft aan Vista die op zijn Dell laptop staat is een downgrade naar XP de beste legale optie.
Geplaatst:

Niet elke versie van Vista kun je downgraden. Zo even uit mijn hoofd is dit alleen mogelijk met Ultimate en Business versies.

Even opgezocht bij microsoft:

Citaat:
Can I downgrade my OEM version of Windows Vista Business to Windows XP Professional?

Yes. OEM downgrade rights for desktop PC operating systems apply to Windows Vista Business and Windows Vista Ultimate as stated in the License Terms. Please note, OEM downgrade versions of Windows Vista Business and Windows Vista Ultimate are limited to Windows XP Professional (including Windows XP Tablet PC Edition and Windows XP x64 Edition). End users can use the following media for their downgrade: Volume Licensing media (provided the end user has a Volume Licensing agreement), retail (FPP), or system builder hologram CD (provided the software is acquired in accordance with the Microsoft OEM System Builder License). Use of the downgraded operating system is governed by the Windows Vista Business License Terms, and the end user cannot use both the downgrade operating system and Windows Vista Business. There are no downgrade rights granted for Windows Vista Home Basic or Windows Vista Home Premium.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen