Ga naar inhoud

[DM800HD] Na reset zijn de Henksatsettings verdwenen en kan ze niet meer vinden???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren heb ik op m'n nieuwe DM800 PLi geïnstalleerd met image jade2-2009-05-04. Toen dat gebeurd was heb ik uit de downloadlijst CCcam 2.1.1 gepakt zodat de CDS werkt en dat is allemaal goed gegaan.

Vanmorgen heb ik via het menu "Plugins en downloads" uit de map "settings" henksat-19e-23e-28e gedownload. De bouquet waren super maar na een fabrieksreset krijg ik ze niet meer naar voren. In de lijst met downloads staan ze ook niet meer en op de DM zie ik ze ook nergens staan. Hoe kan ik de settings van henksat weer terug krijgen?

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:
Citaat:
maar na een fabrieksreset

ja hallo logisch toch

dan moet je die settings er wederom opnieuw opzetten.
fabriekreset of factory reset wist alle zelf gemaakte instellingen
of nu per hand gemaakt of per computer er in gepompt.

dus gewoon nieuw erop zetten
1) met dreamedit
2) download center Pli (via afstandbediening dm)

chiao

Les Djinns (Trentemoeller Remix)

Djuma Soundsystems

Geplaatst:

Maar wat raar dan dat ze niet opnieuw in de downloadlijst te zien zijn. Daar zouden de settings dan toch ook weer moeten staan zodat ik ze opnieuw kan downloaden?

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Ik heb ze net gevonden door op verwijderen te klikken i.p.v. installeren. Hierdoor kwamen ze weer naar voren bij installeren crazy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen