Soulman Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Hoi, Ik zoek oudere firmware van de speedtouch 780. Liefst van xs4all, maar de standaard is ook goed. Te ruilen tegen een bedankje! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
rsneekes Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Is dit wat? http://www.speedlinqsupport.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=29
Soulman Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Geplaatst: 21 juni 2009 dat weet ik niet, die had ik al gevonden maar weet niet of die gepatched is met speedlingbeperkinen Maarre......wel bedankt!!!! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
rsneekes Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Heb hier nog even in de archieven gezocht, maar helaas niets kunnen vinden. Op de orginele cd kan ik ook geen firmware vinden. Succes
Soulman Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Geplaatst: 21 juni 2009 Er zat in mijn pakket ook een CD, maar daar staat idd geen firmware op. Ik ben bang dat ik het "gesloten" poortenprobleem niet ga oplossen Nou ja, als ik niks concreets vind knal ik die speedlinq fw er in... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Soulman Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Geplaatst: 21 juni 2009 OK, heb de files gevonden. Mag slotje op en bedankt! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 deze heb ik erin zitten en met VOIP gaat deze heel goed sinds eind 2007 Productnaam: ST780 Softwareversie: 6.2.17.5 misschien heb je er toch nog wat aan (info stabiele versie) chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Soulman Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Geplaatst: 22 juni 2009 Ga ik mee aan de gang. Ik heb een pub server gevonden via hulp op usenet. Daar staat die versie ook bij. Ik heb er trouwens niet veel vertrouwen in......op het web kom je veel verschillende ervaringen tegen. Het lijkt wel of sommige ST780's het (udp poorten openen) nooit zullen doen en andere hebben er nooit een probleem mee. Volgens mij heb ik ook al bijdragen van jou gelezen hierover Bedankt voor je tip! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Soulman Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Geplaatst: 22 juni 2009 @ Tonskidutch FW 172 draait en opent de poorten!!! Van jouw versie heb ik geen bin maar een bli-bestand. Ik weet niet of ik die wel kon gebruiken. Als jij de fw in voorraad hebt hou ik me aanbevolen..... Ik zal je dan m'n emailadres sturen. Maar ik ben zowiezo al tevreden voor het moment Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 dan zou ik het zo laten want ik heb die 6.2.17.5 enkel na problemen met mijn eerste stappen in VOIP van xs4all zelf gemaild gekregen. als het bij jou provider nu lekker werkt moet je niet nog eens enkele uren aan de optionele firmware beginnen. het kan wel als die 780 wl niet van kpn was maar als 't werkt, laat hem zo. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen