Gast andersom Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Hallo, wie weet hoe maar voor BBC 1 t/m 5 werken de subtitles niet meer terwijl ze nog wel werken op ITV 1 t/m 4. Heb ik per ongeluk iets uitgeschakeld op deze zenders Gr. Wil
Johan45 Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Beste andersom. Laat even weten wat voor hardware en software je gebruikt. Zo zonder enige informatie is het moeilijk (zo niet onmogelijk) voor iedereen een antwoord op je vraag te geven. Vult u rustig aan !!!
Gast andersom Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 Moderator Johan Philips 607x (dus 6073) en raytech 8 B. deze 8 b was het stabielst. Voor BBC 1 en 2 heb ik inmiddels bbc wales 1 en 2 toegevoegd en hierop doen de subtitles het wel. gr. anderson
Gast andersom Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Johan45 maar mijn BBC 3 en 4 kan ik niet weer in orde krijgen met de subtitles. Is hier een oplossing voor. Gr. Wil
Johan45 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb werkelijk geen idee.! Hoe krijg je dan de subtittles op BBC 1 en 2.? Vult u rustig aan !!!
Gast Twilight Geplaatst: 24 juni 2009 Geplaatst: 24 juni 2009 Johan45, Bedankt het begint mij te dagen nu ik even weer de hele sat4all site doorneem. Het toevoegen vernielt eerder dingen dan andersom. Ik zal binnenkort raytech met een nieuwe kanalenlijst+eprom patchen, dan moet alles weer in orde zijn. Wat je soms al niet tussen de regels door kan lezen, dus nogmaals bedankt voor de spiegel. Gr. Wil
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen