Gast VolvoS60 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Kan iemand mij een adresje mailen waar ik in de regio gelderland dat ding kan zien draaien. Ik overweeg er eentje aan te schaffen, maar nergens kan ik hem zien. Ze zijn nergens te verkrijgen.
Neptunus Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Als je er wat langer over nadenk is het toch volstrekt belachelijk dat ze er nu nog steeds niet zijn! Ik zou als CEO van DMM helemaal gek worden van de gemiste omzet. Als het maar lang genoeg duurt zullen ze wel links en rechts ingehaald worden hoewel ik nog steeds geen volwaardig alternatief ben tegengekomen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast VolvoS60 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb op dit moment een reelbox Avantgarde hier liggen, waar ik zeer over te spreken ben. Maar ben op zoek naar een 2de kandidaat voor me slaapkamer.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 dit is toch een off topic vraag en niet een techniek vraag te meer er een zogenaamde reelbox in de woonkamer staat en een dm8000 in de SLAAPKAMER moet komen? ik geloof er niks van. doei Get Back The Beatles
Gast boedha Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Zoek eens naar bedrijven in Duitsland. Ik heb er 1 besteld in Duitsland was binnen een week geleverd, terwijl ik in Nederland al een maand of 5 wacht.
Hoeba Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 geloof ik dus ook niet! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast VolvoS60 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Voordat ik iets koop wil ik het eerst zien werken.
Gast MiLo Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Origineel bericht van: VolvoS60 Voordat ik iets koop wil ik het eerst zien werken. Waar koop jij je lucifers?
Gast VolvoS60 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: VolvoS60 Voordat ik iets koop wil ik het eerst zien werken. Waar koop jij je lucifers? Graag even on topic blijven. Als ik bij jou thuis mag komen kijken, graag waar en waneer? Maar dome reaktie kun je achterwegen laten.
Neptunus Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Origineel bericht van: VolvoS60 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: VolvoS60 Voordat ik iets koop wil ik het eerst zien werken. Waar koop jij je lucifers? Graag even on topic blijven. Als ik bij jou thuis mag komen kijken, graag waar en waneer? Maar dome reaktie kun je achterwegen laten. Even wennen aan de ongedwongen unieke Sat4all sfeer? Als het zo stelt zal je weinig positieve reacties gaan krijgen denk ik. Weet je wel tegen wie het hebt? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast bobelen Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 als je alle reakties bekijkt zie je enthausiaste mensen over de 8000(zoals ik) mensen die hem te duur vinden, etc etc Je kunt genoeg inf. over de 8000 verzamelen, dan weet je wat je koopt,
freaky Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Ik woon in Gelderland en ik heb er één gehad maar weer verkocht. Ik vond dat de box niet bracht wat ik er van verwacht had. Het is absoluut nog geen multimediabox. Ik heb nu 2 maal een dm800 staan en deze laat ik opnemen naar mijn Qnap nas ik heb dan nagenoeg dezelfde mogelijkheden als met 1 8000 Voor mijn HD MKV en blu-ray rips gebruik ik een tvix6500 mede omdat de 8000 hierin te kortschiet. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Nowtv Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb ook een 8000 box. En ben er zeer blij mee kan ik je melden. Als multimedia center schiet hij idd wel te kort. Maar m.b.t. bediening en gebruikersgemak ben ik tevreden. De vrouw gebruikt hem naar tevredenheid, en opnamen gaan eigenlijk altijd goed. Ook gebruiken wij de dual tuner i.v.m. opname iedere dag, zonder enige problemen. Met de laatste PLi er in de flash, en de laatste drivers loopt het redelijk tot super stabiel. Beter als de 7025 kan ik voor mezelf melden. Het enige wat heel af en toe eens gebeurd is, dat na naar de radio te hebben geluisterd de box vastloop. Dan stopt ook de tijd in de display, en dien je te rebooten alvorens je tv kunt kijken. Maar dit gebeurd maar een enkele keer. Verder met tv kijken nog nooit een vastloper gehad. Het beeld in HD en SD ben ik redelijk tevreden over. Kortom de prijs is wat hoog, maar het is zeker een fijne doos. En zo heeft iedereen een eigen smaak of voorkeur en dat is maar goed ook. Anders hadden we allemaal het zelfde.
Ome Merde Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 misschien kan ts een demo bij iemand in Gelderland "krijgen", je kent het wel, beetje zappen, biertje doen, lekker zwammen over satelliet-tv merDe deze ruimte is te huur
Gast VolvoS60 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Origineel bericht van: Ome Merde misschien kan ts een demo bij iemand in Gelderland "krijgen", je kent het wel, beetje zappen, biertje doen, lekker zwammen over satelliet-tv merDe ooo dat zou heel fijn zijn, als dat zou kunnen En ik gebruik nu de reelbox ook veel als multimedia, en dat verwacht ik eigenlyk ook van de Dm8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen