Gast djseppie Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Sinds gisteren heb ik geen beeld meer. Ik heb een Canal Digitaal abonnement wat actief is tot 01-07-2009. Deze info heb ik bekeken met CCcam-info plugin. Op BVN heb ik gewoon beeld. Ik heb Milo image, zojuist nog maar eens eroverheen gezet maar dit mocht niet baten. Ik zag wel dat er een softcam.key van 21-06-2009 op staat, maar waar die van is weet ik niet. Ik kijk gewoon legaal. Iemand die me kan helpen??
hemertje Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 dan heb je blijkbaar nooit een update verwerkt op je kaart (deze stonden op maximaal 1 juli ingesteld) even CCcam 2.1.1 installeren als je die nog niet hebt en een heractivatie aanvragen bij CDS, die moet dan binnen 30 seconden zo'n beetje verwerkt zijn tevens even bij "mijn canal digitaal" op de CDS site controleren of het id van je kaart al wel gekoppeld is aan jou persoon, zo niet dan deze ff handmatig aanpassen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
MR_B Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Origineel bericht van: hemertje heractivatie aanvragen bij CDS, tevens even bij "mijn canal digitaal" op de CDS site controleren of het id van je kaart al wel gekoppeld is aan jou persoon, zo niet dan deze ff handmatig aanpassen heractivatie op seca3 hoeft niet meer ! Abonnees die de ontvanger niet aan hebben staan, omdat ze deze bijv. recreatief gebruiken, hadden met de oude smartcard een her-activeringsignaal nodig om beeld te krijgen. Met de nieuwe smartcard ontvangt men binnen 30 minuten beeld indien men afstemt op 1 van de Nederlandse zenders. Het signaal waarbij de kaart beeld geeft wordt namelijk niet meer op 1 bepaalde dag van de maand uitgezonden, zoals met de oude smartcard, maar door nieuwe technieken is het activeringsignaal continu beschikbaar. Het aanvragen van een activatiesignaal is hierdoor niet meer nodig. Alleen de ontvanger aan zetten op 1 van de Nederlandse zenders is voldoende. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat de (verouderde) software van de satellietontvanger niet geschikt is. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast djseppie Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb uiteindelijk een sms met smartcard nummer gestuurd naar 0644300300 en binnen een minuut werkte alles weer. Thanx weer!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen