Gast Dreamboxrotor Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb geen beeld meer sinds vanochtend op mijn cd-zenders. Sinds kort wel zo'n nieuwe oranje kaart gekregen van cd. Functioneerde goed tot nu. Ik heb heractivatie aangevraagd maar nog steeds niets. Wat doe ik fout? dank voor suggesties
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 je zit allereerst in het verkeerde subforum je probleem is al maandenlang het thema van massa's seca3 kaart gebruikers en dat is puur abonnement en registratie dus, kijk je HIER chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Dolf Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Kan zijn dat je Cccam 2.1.1 moet gebruiken, dan zit je wel in goede subforum, toch VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 klopt dolf, maar de eerste berichtgeving / vraag moet dan iets informatiever gesteld worden wat heb je wat gebruik je wat wil je hoe is het ingesteld data - versies - cam info en toch is een nieuwe gebruiker met zo'n nieuw abo kaartje vaak sneller aangekomen bij een resultaat als die ook weet dat die nieuwe kaarten geregistreerd moeten worden (online of per telefoon) chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast Dreamboxrotor Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Bedankt Dolf voor jouw info Ik heb het gedownload van i-have-a-dreambox. Functioneert fantastisch! Super
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen