Tonskidutch Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 ga dan eens naar de betere luisterkamer bij de audiophil zaak vaak om 10:00 uur open > dus niets te doen dus lekker rustig vergelijken. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
winwiz Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch ga dan eens naar de betere luisterkamer bij de audiophil zaak vaak om 10:00 uur open > dus niets te doen dus lekker rustig vergelijken. ciao Dit is inmiddels al meerdere keren voorgesteld. De TS zal toch echt van de bank moeten komen en eens op pad gaan. Dit kan een ander niet voor hem beslissen. Hij moet zelf luisteren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast sat-elite Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Ieder het zijne zo ben ik wel gecharmeerd van speakers van Totem . dacht dat merk hier nooit tegen te komen het water loopt me al uit de mond zal wel boven het budget liggen van de topic starter maar als je totem nog nooit gehoord hebt dan moet je zeker niet gaan luisteren naar de andere bekende merken. ben wel niet echt objectief (heb zelf totem hawks ) maar andere speakers kunnen niet tippen aan die kwaliteit
Gast sat-elite Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 dat is het leuke van persoonlijke smaak je selecteert ze op geluid en niet op het verste pissen
Gast sat-elite Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) ben wel niet echt objectief stond er toch ook al
boomer22 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Geplaatst: 13 juli 2009 ben weer wat verder wat vinden jullie hiervan http://www.eu.onkyo.com/products/HTX-22HD.html en hoe zit met de aansluitingen kan op mijn versterker 2 boxen links en rechts en subwoofer het lijkt dat hier de sateliet boxen op de subwoofer moet aansluien en dan de subwoofer op audio in
JohnO Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 als je echt leuke speakers wilt , betalbaar en klein / compact Kijk even naar de B en W 802 D Zijn in Rotterdam bij R*A* F erg goedkoop Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
boomer22 Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Geplaatst: 22 juli 2009 vind die john o toch wel duur wat vinden jullie van bose ACOUSTIMASS 3 stereoluidsprekersysteem
Big fellow Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Origineel bericht van: boomer22 vind die john o toch wel duur wat vinden jullie van bose ACOUSTIMASS 3 stereoluidsprekersysteem Dat is geld weggooierij! Met Bose speakers krijg je een hoop laag, een irritant hoog en weinig tot geen mid. Maar dat is mijn mening.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
minplus Geplaatst: 22 juli 2009 Geplaatst: 22 juli 2009 Niet alleen een hoop laag, maar ook nog eens een rommelig laag. Het boenke-boenk-werk zo gezegd. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
chrisch Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Eltax Monitor 3: prima kwaliteit/prijs verhouding. Als je niet de kamer uit wil stuiteren, heb je geen subwoofer nodig. Rond de 135/paar nieuw (!). Ook vind ik de oudere kleinere BNS speakers (BNS E serie of b.v. BNS Jubilee) lekker klinken. Kan je voor een prikkie op marktplaats krijgen. Rond de 60/paar 2e hands. Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast philisatter Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik ben op zoek naar een paar speakers die buiten onder de veranda moeten hangen. Het moet toch wel enigszins redelijk klinken omdat ik binnen 4 speakers van de KEF Q-serie heb staan en hierdoor een klein beetje verwend ben geraakt....
columbo Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Kijk eens bij Canton,zijn niet goedkoop ca 375€.Voor een HIFI freak,gaa naar de IFA in BERLIJN,van 4-T/M 9 september,daar heb je alles op het gebied van consumenten elektronica,o ja zins vorig jaar is er ook wit goed te bewonderen,dus neem gerust je vrouw mee.
Gast philisatter Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Dank je voor de tip! Tja mijn vrouw heb ik het maar niet laten lezen; dan zit ik weer aan weekendje Berlijn vast.. (ook niets op tegen eigenlijk!)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen