Ga naar inhoud


[DIABLO WIFI] Hoe werkt dat met diablo ?


Aanbevolen berichten

Gast privatos

Heb je de Diablo wireless met mixed WPA2/WPA-PSK ?

De router instellingen gecheckt ?

Zet in het menu bij:

-Wifi settings:

Tx Power dBm op "0"

-Configuration:

Alles op "on"

Delay "0"

 

Dan zou hij moeten werken.

Leo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geprobeerd, maar geen succes.

 

Ik zie in het menu van de cam wel gewoon een geldig ip-adres, en kan de web-interface van de cam bereiken via het netwerk. Neem aan dat alles dan goed verbonden is?

 

Er wordt geen gebruik gemaakt van beveiliging, enkel een MAC filter. Heb het ook al geprobeerd met de MAC-filter uitgeschakeld (al leek dat me stug, maargoed) en had ook geen effect..bleef Not Connected aangeven.

 

Voor de duidelijkheid, het - Not connected - gaat om de CCcam client. De netwerkverbinding op zich lijkt prima in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast privatos

De c-line heb je getypt:

Kleine letter c:server poort user password?

Dan moet hij gewoon werken.

 

In de router via jouw ip-adres in Wireless en Basic bij SSID een naam gegeven en deze is ook gevonden door de Diablo Wifi ?

 

Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: privatos


-Wifi settings:
Tx Power dBm op "0"



Moet die niet wat hoger staan? Hoe hoger hoe meer vermogen de CAM uitstraalt wat de verbinding naar de router verbetert. Ik had hem altijd ergens tussen de 13 en 17 staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ook dat dat de signaalsterkte betekende, en 0 dus geen verbetering zou zijn, maar goed uit wanhoop toch geprobeerd eek maar geen succes.

 

Begin een beetje te twijfelen of er toch compabiliteitsproblemen zijn met mijn router. Op de cam lijkt echt alles goed ingesteld te staan..

 

In het menu zie ik trouwens bij Keys de keuze Update staan. Als ik dat kies (niet dat ik moet updaten, maar gewoon om even te checken) krijg ik al vrij gauw te zien Update Failed.

 

Hoort deze update functie altijd te werken? En zegt dat nu dus eigenlijk dat er toch iets niet in orde is met de internetverbinding? Ik heb trouwens niets ingesteld wat betreft de keys. Geloof dat ik dit allemaal niet nodig heb omdat ik over de kabel wil kijken en niet satteliet.

 

Bedankt voor jullie reacties trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is exact de kaart die ik heb (met cardreader). Staat trouwens Underworld 1.94 op, en heb ook al geprobeerd te downgraden (1.82 en 1.88) omdat er wat verhalen in omloop waren over instabiliteit bij 1.94, maar helaas..

 

PS. Kwam er na de aanschaf trouwens pas achter trouwens dat er een versie met en zonder cardreader bestaat. Gebruik de cardreader niet en de cam steekt nu een paar cm uit de televisie. Als iemand wel een cardreader wil, en wil mijn cam ruilen tegen zijn versie zonder mail maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels elders gelezen dat de CCcam client van de diablo cam niet met elke CCcam server werkt, als ik het goed begreep wel met 2.0.11 en minder goed (niet/nauwelijk) met 2.1.1 en 2.1.2..

Nu weet ik alleen niet welke server mijn provider gebruikt, maar door de symptonen vermoed ik nu eigenlijk een van de servers die niet samenwerkt met diablo.

 

Weet iemand of er misschien andere oplossingen zijn om CI-slot te gebruiken icm. CS (CCcam of MgCamd client)? Hoeft niet per se draadloos te zijn..zou wel mooi zijn natuurlijk smile

 

Punt is dat ik gewoon graag de ingebouwde tuner wil gebruiken, en niet een HD-dreambox erbij moet kopen wat niet alleen veel geld kost maar ook weer een extra apparaat op de kast is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo´n ding, ondanks alle negatieve berichten erover toch uit nieuwsgierigheid gekocht en hij werkt bij mij probleemloos samen met een cccam 2.1.1 server (2.1.4. is een drama). De connectie is bijzonder stabiel.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heb em hier in een samsung met dvb s2 en werkt nu redelijk

kreeg het eerst ook niet voor elkaar maar probeer het volgende maar es zet je dhcp op off en vul je ip handmatig in, dns mag hetzelfde zijn als je gateway.

ik kreeg met dhcp on wel ip maar geen dns dus geen verbinding met het www, misschien heb je hier iets aan

 

Gr Davito

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik draai 2.04, omdat daar verbeterde cccam ondersteuning in zou zitten. Daar merk ik echter niets van cool .

 

Slechter dan de vorige versies draait het echter ook niet.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...