Ga naar inhoud


[DIABLO WIFI] Hoe werkt dat met diablo ?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: privatos
Kan ik de providers die aangeboden worden uitlezen ???
Zodat deze in de CCCAM.PRIO komen te staan ???

Leo


Volgens mij hoeft dat niet, zolang je die prio lijst zo af en toe even aanvult met ID's die niet meer gebruikt worden. Maar deze lijst werkt hier al prima. Ik heb hier alleen nog een traag themapakket, dus dat wordt de volgende zoektocht wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Geen reakties, dan zelf maar even aan het puzzelen gegaan wink

Ik heb een prio list aangemaakt en opgeslagen als CCCAM.PRIO in de EMU >> CCCAM map. De lijst bevat alleen de ignores om te voorkomen dat de lijst te vaak aangepast moet worden. Het resultaat hier is uitstekend, het zappen gaat nu een stuk sneller, zelfs op de UK kanalen, waar het mij om te doen was. Voor wie 1 West kijkt, uiteraard de eerste zeven regels deleten.


.... en je weet heel zeker dat zo'n file (die eigenlijk bedoeld is voor in de dreambox) werkt in de Diablo wifi ?

En met wat voor 'n file-extensie heb je het opgeslagen (tekst of cfg of....) en daarna in de map cccam geprogrammeerd ?

Heb je al eens uitgeprobeerd wat er gebeurt wanneer je b.v. 0100 006A (of 'n andere provider waarmee je normaal beeld hebt d.m.v. cccam) in die ignore lijst zet ?

Wil dat best wel eens testen maar dan moet ik eerst weten met welke file-extensie dat moet !

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfanatic


.... en je weet heel zeker dat zo'n file (die eigenlijk bedoeld is voor in de dreambox) werkt in de Diablo wifi ?



Hier getest en het werkt absoluut. Zowel Dreambox als de Diablo WIFI kunnen overweg met CCCAM.

Origineel bericht van: satfanatic


En met wat voor 'n file-extensie heb je het opgeslagen (tekst of cfg of....) en daarna in de map cccam geprogrammeerd ?



Ik heb hem opgeslagen als CCCAM.PRIO. Het bestandje komt in dezelfde map te staan waar de CCCAM.CFG staat.

Origineel bericht van: satfanatic


Heb je al eens uitgeprobeerd wat er gebeurt wanneer je b.v. 0100 006A (of 'n andere provider waarmee je normaal beeld hebt d.m.v. cccam) in die ignore lijst zet ?



Ik heb het niet getest, maar de provider met ID 0100 006A zal vervolgens geen beeld meer geven wink

Origineel bericht van: satfanatic


Wil dat best wel eens testen maar dan moet ik eerst weten met welke file-extensie dat moet!

gr. Satfanatic. cool



Hier kan je het bestandje downloaden wat ik nu gebruik:

http://www.zshare.net/download/62513067b11e5f47/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ron1872:

 

Ik heb je file getest !

 

Provider 0100 006A eraan toegevoegd maar evengoed beeld op alle CanalDig. NL zenders.

Voor de zekerheid ook getest door 0500 023800 erin te schrijven maar ook dan gewoon beeld op HD Suisse !

 

Dus, volgens mij werkt dat soort files gewoon niet in de Diablo Wifi,

 

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik ben gaan testen is het trage openen van de UK kanalen. Soms gingen ze niet of zeer traag open, nu gaan ze gewoon vlot open. Ik zal me nog eens verder gaan verdiepen in het feit dat je CDS wel open krijgt (ESPN ook open?) en wat het nut van de priority regels is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfanatic
UK kanalen gaan hier tamelijk vlot open, misschien je CAIDS file aanpassen !
Staat 0961 Sky-Uk erin bij jou ?
En AUTO PMT op OFF ?

gr. Satfanatic. cool


Ik zal eens naar de Caids file kijken. Auto PMT staat hier ON. Staat die op OFF, dan gaat Sky UK niet open.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfanatic
Bij ON dan gaat de cam zelf de Caid's zoeken, wat dus langer duurt !

gr. Satfanatic. cool


Je hebt gelijk, ik was ook al aan het snuffelen. Is er niet ergens een recente lijst met EU provider ID's te vinden voor CAIDS.XML?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfanatic
HIER kun je er een vinden !

gr. satfanatic. cool


Bedankt!

CAIDS.XML in UW heb ik nu aangevuld met:

<caid value="0960"></caid>
<caid value="0961"></caid>
<caid value="1810"></caid>
<caid value="0B01"></caid>
<caid value="093B"></caid>
<caid value="09C4"></caid>
<caid value="4AD4"></caid>

En AUTO PMT op OFF. Alles open en redelijk snel wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...