leo1949 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Als die Brinkman ooit nog eens normaal mocht worden dan word hij gek van blijdschap. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
GeniusX Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Overigens gebeurt het wel meer. Het openbaarvervoer wordt vet gesubsideerd door de autorijders BPM/accijns/btw en wegenbelasting. Dus!
Gast pacco Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Origineel bericht van: GeniusX Overigens gebeurt het wel meer. Het openbaarvervoer wordt vet gesubsideerd door de autorijders BPM/accijns/btw en wegenbelasting. Dus! En de 0,25 gulden-cent van Kok dat god weet waar die gebleven is.
Marco275 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Ik geef bewust geen geld uit aan kranten, ik vind het een onhandig fenomeen met die enorme bladzijden en veel te veel onzin die me toch niet interesseert, zoals een halve krant die bestaat uit een sport (is gelijk aan) voetbal katern. Als ze hun hoofd op eigen kracht niet boven water kunnen houden is er iets mis met hun buisenessplan en moeten ze dat aanpassen en investeren in vernieuwing en niet hun hand proberen op te houden bij de overheid als de zoveelste bodemloze subsidieput. Van die Brinkman word ik bij voorbaat al misselijk, laat hijzelf de kanten maar subsidiëren, hij strijkt anders genoeg op met al die bijbaantjes en commissies waar hij met een poot in zit.
Amager95 Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Geplaatst: 23 juni 2009 Origineel bericht van: leo1949 Als die Brinkman ooit nog eens normaal mocht worden dan word hij gek van blijdschap. Deze man was wel ooit beoogd premier van Nederland, maar werd gewipt door Ruud Lubbers. Ruudje had hem door.
Kowalski Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Boeoe , eerst komt de muziek industrie bedelen, nu de kranten omdat ze niet met de tijd mee gaan. We moeten ook de huisartsen maar wat geld geven want vele patiënten zoeken zelf op wat ze mankeert. Verder ook maar wat geld naar TNT post want er worden minder brieven verstuurd. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat internet de nieuwe melkkoe van het komende decennium gaat worden. Brrr... Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
leo1949 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Ja en een extra heffing op treinkaartjes om de postkoets weer in het straatbeeld te krijgen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Eduard07 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Origineel bericht van: Marco275 Van die Brinkman word ik bij voorbaat al misselijk, laat hijzelf de kanten maar subsidiëren, hij strijkt anders genoeg op met al die bijbaantjes en commissies waar hij met een poot in zit. Misschien wil hij ook wel geld voor het nieuws dat hij zelf de wereld in slingert. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Fatfreddy Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Origineel bericht van: Amager95 Origineel bericht van: leo1949 Als die Brinkman ooit nog eens normaal mocht worden dan word hij gek van blijdschap. Deze man was wel ooit beoogd premier van Nederland, maar werd gewipt door Ruud Lubbers. Ruudje had hem door. Nou nou ,die Elco heeft het zwaar te verduren. Eerst zijn vrouw en vervolgens door Ruudje.
alx Geplaatst: 24 juni 2009 Geplaatst: 24 juni 2009 Brinkman en Donner, zijn dat geen broers? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Tonskidutch Geplaatst: 24 juni 2009 Geplaatst: 24 juni 2009 eenvoudig weg belachelijk kranten houdt je eigen broek maar op/omhoog heffingen op een soortgelijk gebruik van reeds betaalde diensten zijn allemaal onrechtmatig. internet is de meest open markt conforme en meest eerlijke concurentie die er sinds decennia is een achterbakse lobbyist zal overigens ook op ieder ander gebied stuk lopen indien de EU commissies (en controle) zich erover buigt. Neli Smit Kroes zou het (volgens mij) sowieso torpederen als plots internet aan de grens van Nederland ophoudt want Brinkmans idee kan niet een dergelijke oneerlijke concurentie met de buitenlandse Krantensector gestand doen. Brinkman is voor de adviesbureaus tja dan zal aan dat advies wel geen bindende verantwoordelijkheden kleven. dus balletje opwerpen geld verdienen terwijl het balletje gespeeld wordt rapPorten en studies maken en niets hoeven verantwoorden als het advies een flop blijkt. ja hoe hou je de sector aan het werk. chiao A Forest The Cure
Dream1975 Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 Open brief Kees Zeegers (medeoprichter nu.nl) aan minister Plassterk
gerrit B Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 is het niet zo dat deze zelfde kranten hun zgn. duur betaalde nieuws gratis op het internet zetten? Als ik tenminste naar mijn eigen regionale twentse krant kijk dan staan alle artikelen van gisteren vandaag gewoon op het internet. Om er dan gewoon ordinair belasting voor te moeten gaan betalen is dan toch wel een beetje vreemd. Maar ach we zijn het land van belastingen dus eentje meer of minder valt bijna niet op we hebben toch al Inkomstenbelasting Loonbelasting Vennootschapsbelasting Dividendbelasting Kansspelbelasting Vermogensbelasting (afgeschaft per 1 januari 2001) Successierecht Schenkingsrecht Rechten van overgang Omzetbelasting Rechten bij invoer Rechten bij uitvoer Accijnzen te onderscheiden in: 1.Alcoholaccijns 2.Wijnaccijns 3.Bieraccijns 4.Wet op de verbruiksbelastingen van alcoholvrije dranken en van enkele andere producten 5.Suikeraccijns 6.Tabaksaccijns 7.Accijns van minerale oliën Belastingen op personenauto's en motorrijwielen Overdrachtsbelasting Assurantiebelasting Kapitaalbelasting Deze wet is afgeschaft per 1 januari 2006 Grondwaterbelasting Belasting op leidingwater Afvalstoffenbelasting Brandstoffenbelasting Energiebelasting onroerende-zaakbelasting baatbelasting forensenbelasting toeristenbelasting parkeerbelasting hondenbelasting reclamebelasting precariobelasting begrafenisrechten havengelden bouwgrondbelasting leges marktgeld afvalstoffenheffing reinigingsrecht rioolheffing Dan valt hier internetbelasting toch nauwelijks tussen op suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 Je bent de -Elco Brinkman- belasting vergeten. Voor het geval dat die man werkeloos wordt moet ie ook ergens van leven...!
Johan45 Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 Elco Brinkman heeft genoeg inkomen om zonder uitkering rond te komen. Zijn probleem is dat hij niet weet dat genoeg ook genoeg kan zijn. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen