Ga naar inhoud


belazerd door webshop?


spongebob

Aanbevolen berichten

op 13 maart van dit jaar bestelde ik bij webshop www.$%#%^@#^%@^#@#s.be / www.$%#@^$#%$@%$@$s.nl een usb-stick van 64GB ter waarde van 120 euro. Die dag maakte ik de betaling netjes over en ik wachtte enkele dagen op de levering bij mij thuis.

 

Die dagen werden al snel weken... Begin april mailde ik hen met de uitdrukkelijke vraag waar mijn usb-stick bleef, daar kreeg ik steevast een standaard antwoord dat ie binnen de twee dagen geleverd zou worden. Deze toestand zou zo duren tot eind april.

 

Eind april kreeg ik er schoon genoeg van en annuleerde ik de bestelling en eiste ik mijn geld terug. Ik kreeg een net geschreven mailtje terug te volgende dag dat ze me het geld binnen 20 dagen zouden terugbetalen

 

Ik zou dus ten laatste rond 20 mei mijn geld teruggekregen hebben. Mooi niet dus, het is nu een dikke maand later en heb nog steeds niets terugbetaald gekregen.

 

Intussen heb ik sinds begin juni wel elke week een mail gestuurd met daarin wat gedreig met mijn advocaat en dat ik deze zaak zou overmaken aan FOD Financien (belgie) en Test Aankoop (de belgische consumentenbond). Maar hier kreeg ik geen reactie meer op...

 

Ben ik nu belazerd door deze Toko? Normaal mailverkeer of telefonisch contact is niet mogelijk, want dan betaal je de hoofdprijs en ik weiger daarvoor te betalen...

 

Heeft iemand een idee wat ik hier nog aan kan doen of ben ik mijn geld definitief kwijt?

 

Alvast bedankt voor het medeleven en meedenken aan een oplossing?

 

PS aan de moderators: ik heb de link naar de webshop expliciet laten staan, want dit is écht geen reclame!!!! Integendeel, ik hoop dat iedereen nu gewaarschuwd is voor deze criminelen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer joh, altijd eerst een onderzoekje doen naar de betrouwbaarheid van webwinkels.

 

Tweede zoekresultaat was al raak.

 

Klikkerdeklik

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wat

Dat je voor dat je een produkt besteld bij een bedrijf dat je eerst maar uren moet zoeken of de webwinkel betrouwbaar is.

Heb veel dingen besteld via diverse webwinkels maar laat alles onder rembours komen.

Laatst een nieuw gsm abb met laptop erbij gekregen maar heb de postbode maar even binnen gevraagd en heb de doos eerst open gemaakt of er geen steen is zat.

Postbode zei wel dat het pakket niet terug kon nemen maar ja Ik had de centjes nog in de portemonnee

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psychosammie: ik heb die "reviews" over deze toko intussen ook al gelezen, maar mijn geld was intussen al overgemaakt, dus ik kon maar hopen dat het alsnog goed zou komen.

 

Ik heb van matchless intussen al wat "normale" telefoonnummers van deze webshop doorgekregen en ga straks eens bellen.

 

Ik hou jullie zeker op de hoogte over het verdere verloop van dit spannende avontuur...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat doet dubbel pijn.

 

13 maart was bovendien een vrijdag sick

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hoi mensen,

 

failliet of niet, geband of niet, feit is dat ik het er niet bij liet zitten en hen bestookte met toch wekelijks een email met dreigementen (de telefoonnummers die ik via pm doorkreeg via een moderator werden nooit opgenomen).

 

en zie: de aanhouder wint: gisteren is uiteindelijk het geld tot op de laatste cent teruggestort op mijn bankrekening. Het was toch circa 120 euro, dus toch de moeite.

 

moraal van het verhaal: blijven proberen en je niet met een kluitje in het riet laten sturen. Blijven proberen totdat ze je gezeur beu zijn en je het geld terugstorten.

 

blijft natuurlijk de bedenking: voor iedere persoon die zich vastbijt, zijn er zeker 9 anderen die na enkele weken opgeven en vermoedelijk rekenen dergelijke firma's hierop, waardoor ze toch heel wat geld kunnen binnenhalen.

 

maar goed, ik wou de goede afloop van dit verhaal zeker niet misgunnen.

 

 

 

 

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
failliet of niet, geband of niet

 

Daarbij gezegd dat die ban uit begrip voor jouw boosheid en het feit dat je voor de rest nooit een vermaning hebt hoeven ontvangen maar een dag of twee heeft gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi alanS, niet dat ik wil zeuren, maar het is nu pas dat ik hoor dat mijn ban voortijdig werd opgeheven. Ik geraakte na 3 dagen weer 'toevallig' op de site en stelde me er voor het overige geen verdere vragen over. Ik ben dus door niemand verwittigd dat de BAN voortijdig werd opgeheven.

 

Overigens ben ik 4 jaar geleden (juni 2005) wel eens geband voor een volle maand, hoor... (wat natuurlijk verklaart waarom ik me de afgelopen jaren zo voorbeeldig heb gedragen whistle )

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg fijn dat je de centen terug hebt gekregen.

Helaas zijn er ook andere bedrijfjes of prive personen die van alles verkopen via een veiling site niet nader te noemen.

Welke je dan betaald met paypal en dan ben soms ook je centen kwijt jaamer dat zulke figuren bestaan.

 

Oooooo een ban van maar 2 dagen ik heb hier in het verleden ook wel eens ban gehad maar dan voor life wink met een andere gebruikers naam.

 

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...