Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu met al deze hdtv's and inputlag merk ik ook steeds meer dat het geluid niet overeen komt met het beeld. Nu kan ik op de home cinema dit delay wel instellen maar het is wel een gedoe steeds.

Als ik met de ps3 de tv op games heb staan dat is de delay misschien rond de 20ms en als ik een BD bekijk dan staat de tv op movie en dan moet ik naar 120ms om geluid en beeld synchrone te laten lopen.

Is dit normaal?

Heb een optische verbinding van mijn ps3 naar mijn homecinema en het maakt niet uit of ik een dvd speel op deze of via de ps3.

• Moderator
Geplaatst:

Bij sommige DVD's of BD's is tijdens het produktieproces de gelijkloop tussen beeld en geluid verloren gegaan.

Probeer eens een andere schijf.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Eigenlijk een standaard antwoord.... Zet eerst alle beeld"verbeteraars" eens uit. Het probleem zit 9 van de 10 x in de tv en niet in de aangeboden content.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik heb alles op off zoals ruis onderdrukker etc, maar ik denk dat onder de scene-movie setting standaard al enige verbeteraars geactiveerd zijn.

Onder games moeten eigenlijk al deze uit staan om de inputlag te verminderen en hier merk ik dat de delay van 120 naar 20ms terug gezet kan worden.

Zal nog wat meer in de menu's duiken om te zien wat er nog meer uit gezet kan worden en dan kijken hoe het beeld is.

Geplaatst:

De TV kan een digitale audio uitgang hebben. Die is volgens mij ook bedoeld om dat soort problemen te voorkomen. Zou je eens kunnen proberen.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen