Gast aart44 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Is het een bekend probleem dat een Skystar2 versie 2.6 het laatste deel van de band op Astra1 19.2 oost niet pakt dus geen BVN dus het laatste stukje van 12.400 tot 12.750?? Of zou het gewoon moeten werken met DVB Vieuwer doet hij het dus niet.
moonchild Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Heb er berichten over gelezen, maar of dit structureel is? Probeer eens de frequenties in kleine stappen te veranderen. Of lnb direct op skystar aansluiten, neem aan dat je geen stroomkabel ipv sat-coax gebruikt VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gast aart44 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Nou omdat ik gisteren weer bezig geweest ben nu met een andere kaart de Prof 7300 HD ook die leest het laatste gedeelte van de band niet in op Astra1 op 19.2 oost de disqc schakelt daar niet heen of heeft te lage spanning om te schakelen de lnb is een single MTI Highline. De gebruikte software is DVB Dream 1.41 en ook Prog DVB 6.12.1 geprobeerd met precies hetzelfde resultaat.Laten we maar beginnen bij de transponder van ORF 12692 H 22000 en de vier volgende worden niet ingelezen geen signaal. Omdat ik met mijn gewone ontvangers geen probleem heb heb ik de ontvanger op ORF 2E gezet de ongecodeerde vervolgens de kabel doorgelust dus in de uitgang van de ontvanger geprikt en ja hoor ik kan zo alles in de hoge band inlezen zowel bij DVB Dream als Bij Prog DVB ook schakelen kijken dus tussen zenders uit laag en hoog is dan mogelijk. Op die manier werkt het dus wel. Later kabel weer rechtstreeks tussen de lnb en de computer gehangen met het resultaat dat het dus niet werkt. Omdat ik ook niet weet wat het nu is vraag ik bij wie kan met een kaart in de pc en welke software de zenders te beginnen bij ORF inlezen en hoger dus ook de Belgen. Of wie weet wat het is en nog mooier wie weet de oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen