Azazel Geplaatst: 15 juni 2002 Geplaatst: 15 juni 2002 Hallo satvrienden, Ik zie steeds meer berichten over seca2 gekraakt, key's seca2, etc.. Het is inderdaad mogelijk om de kanalen paclo's te kunnen zien, maar tot vandaag 14.00 uur. Daarna had ik het beeld weer op zwart. Helaas is het niet zo makkelijk zoals in eerdere berichten wordt verteld, even key's downloaden en op je fun of goldcard programeren. Deze file's bestaan niet! En mensen let op, vele key's voor seca2 die op verschillende paginas staan zijn fake en worden vergezeld met een virus. Dus a.u.b. wees voorzichtig met deze key's! Palco kanalen waren enkele dagen te zien met een blocker. Parisino heeft een bug ontdekt in de nieuwe italiaanse kaarten, en heeft de instructies en hexfiles gepubliceerd op zijn pagina. We weten niet of het komt dordat de italianen definitief bezig zijn met de overstap naar seca2 en doordat ze met verscheidene tests palco even te zien was. Ook hebben de meeste italiaanse decoders nog geen update gehad zoals we die hier in Spanje hebben gehad. Als er iemand meeleest die dit wel heeft gehad, graag even commentaar a.u.b. Vandaar komen de geruchten dat seca2 gekraakt zou zijn, maar dat is helaas nog niet het geval.... Hebben op dezelfde manier geprobeerd met de taquillas, maar zonder resultaten. Voor geinteresseerden is het mischien verstandig om even een kijkje te nemen bij de page van parisino. Saludos! 'Azazel miembro del equipo RAIDEN, la resistencia' [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
gideon Geplaatst: 15 juni 2002 Geplaatst: 15 juni 2002 @Azazel ik heb hier op dit moment een spaanse kaart te leen op een xsat 410 heb je op taq. in het begin een preview mode maar gek genoeg op c+ ook.ik heb de ppua van de kaart nu wel maar zoek eigenlijk een programma voor de rest,mkfind wil niet zo best.Er staan ook drie providers op,waar van de eerste vermoed ik voor het gewone pak is en de andere twee blijven nog even een raadsel,is dit bij de it. kaarten het zelfde?het zou natuurlijk kunnen dat de laatste twee voor taq gebruikt worden.
Gast Geplaatst: 16 juni 2002 Geplaatst: 16 juni 2002 je hebt gelijk zo werkt het ongeveer lees ff een beetje de berichten door dan zie je hoe het in elkaar zit wij hadden ook in spanje de eerste dagen taq open en daarna ook niet meer dus italie doet gewoon het zelfde zal wel iets zijn met de ups.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen