dAF2000 Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 De "harddisk detectie" fout sloeg alleen op 't menu om de harddisk te formateren. De harddisk wordt gewoon standaard herkend tijdens opstarten. Misschien iets raars met partities op de harddisk?
Tonskidutch Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Hoi dAF2000, tja dat kan ik natuurlijk niet zo een twee drie zeggen ofschoon toen ik er was ik het image wel kon opstarten dat via move/var op hdd stond (met Pli erop) nu na nieuw flashen wordt het niet herkend... dat er een harddisk is een tip om manueel te mounten in telnet (zonder formateren, wegens films) ? ciao Vienna Ultravox
Philips Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ik heb een vraag: zit in deze image de plugins MV 3.52. en movieplayer in gebakken. Want met een erase krijg ik deze niet weg. En ik wil deze plugins niet want ze nemen teveel ruimte in. of als ze niet zijn in gebakken hoe kan ik deze plugins dan toch verwijderen. Ik heb een erase gedan op de DM (DM7000) en een erase voordat ik de nieuwe image erop heb gezet. wie weet hier een oplossing? Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Philips Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 waarschijnlijk wel als ik dit lees: New features highlights: - Fixed MediaHighway EPG for Dutch 'Canal Digitaal' and Belgium 'TV Vlaanderen' provider - Improved movieplayer Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
hemertje Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: Philips Ik heb een vraag: zit in deze image de plugins MV 3.52. en movieplayer in gebakken. Want met een erase krijg ik deze niet weg. En ik wil deze plugins niet want ze nemen teveel ruimte in. of als ze niet zijn in gebakken hoe kan ik deze plugins dan toch verwijderen. Ik heb een erase gedan op de DM (DM7000) en een erase voordat ik de nieuwe image erop heb gezet. wie weet hier een oplossing? plugins kan je beter meebakken dan achteraf los installeren! reden hiervan is dat ze met het meebakken meegecomprimeert worden in het geheel verder is de standaard geheugenruimte niet van invloed op de gebruikte items die meegebakken worden, deze heeft altijd dezelfde omvang ook hierdoor kan je beter dus zoveel mogelijk items in een image meenemen om optimaal gebruik te maken van je beschikbare geheugenruimte zo is bv satellites.xml omgecomprimeert rond de 400k en gecomprimeert in de image maar iets van 38k! plugins verwijderen die je toch niet gebruikt maar wel standaard in een image zitten zoals je voorstelt biedt dus 0,0 voordeel (los ervan dat het niet mogelijk is) DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Philips Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hoi hemertje, bedankt voor je duidelijke reactie. Ik zat achteraf gezien even niet op te letten. Probeerde op allelei manieren iets te verwijderen wat niet te verwijderen was. Bij de vorige versie had ik net nog genoeg ram geheugen. Ik ga een memory stik halen die past bij de DB. Er was ooit eens een lijst van sticks die betrouwbaar zijn maar ik kan deze helaas niet vinden. Als je nog z'n lijst hebt dan ook alvast bedankt Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
dAF2000 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: Philips Hoi hemertje, bedankt voor je duidelijke reactie. Ik zat achteraf gezien even niet op te letten. Probeerde op allelei manieren iets te verwijderen wat niet te verwijderen was. Bij de vorige versie had ik net nog genoeg ram geheugen. Ik ga een memory stik halen die past bij de DB. Er was ooit eens een lijst van sticks die betrouwbaar zijn maar ik kan deze helaas niet vinden. Als je nog z'n lijst hebt dan ook alvast bedankt Elke stick werkt tenzij 't echt om B-merken gaat.
ergo Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: Redboelleke Rotor Moteck 2100 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Redboelleke Origineel bericht van: hemertje Het rotorprobleem blijft bij mij bestaan DB7020 hardware DB7020 image Pli Jade3 probleem:zappen naar andere satteliet gaat niet of zeer zeer traag, hetzelfde probleem bij Pli Jade2. Met Pli Jade1 geen probleem, zappen naar ander sattelieten gaat vlekkeloos. vaste opstelling of...? ======================================================================================================================== Hier precies hetzelfde als bij Redboeleke; zelfde hardware, draaibare opstelling, sg2100a moteck. Kan de laatste 2 a 3 vernieuwde PLI images niet meer installeren vanwege de rotorproblemen. Pli jade final werkt wel. Hoop dat e.e.a. in een volgend image verholpen zal zijn. Ben erg verzot op de pli images, o.m. vanwege de ingebakken pingu-skin!
Gast 1972 Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Hallo, Ik heb sinds aantal dagen een Dreambox 7025+, ik probeer al 2 dagen software gemini2-450-dm7025-200911072150.nfi te installeren maar het lukt mij niet. ik heb dreamup v1.3.3.4 gedownload,sluit mijn DB via seriele poort (com5). klik op connect dan wachten op de blauw balkje; dat niet wil komen. wat mis ik? kan iemand aub mij helpen?
fransken Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 Origineel bericht van: 1972 Hallo, Ik heb sinds aantal dagen een Dreambox 7025+, ik probeer al 2 dagen software gemini2-450-dm7025-200911072150.nfi te installeren maar het lukt mij niet. ik heb dreamup v1.3.3.4 gedownload,sluit mijn DB via seriele poort (com5). klik op connect dan wachten op de blauw balkje; dat niet wil komen. wat mis ik? kan iemand aub mij helpen? via de stopmode en dan de webinterface (ip adres van je dreambox ) maar probeer eens de zoekfunctie en de 7025 is enigma 2 of kijk hier eens http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=HomePage XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Ik gebruik sinds vandaag PLi. Het bevalt ontzettend goed. Ik het forum gezocht naar een oplossing, maar deze kan ik niet vinden. Als ik de lijst voor me zie (bouqets), dan zie ik onderin de EPG. Maar ik zie liever meer zenders in de lijst, dus EPG mag daar uit. Dit is alleen zo met de Dark PLI skin. Weet iemand wat en waar ik dit moet aanpassen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen