Ga naar inhoud


Meerdere ontvangers op een triplesat


ronaldpj

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Excuses als ik een domme vraag stel, ik ben nieuw in de satelliet wereld en heb een vraagje. Ik heb het CD HD pakket aangeschaft met een Philips HD PVR. Omdat deze een paar PVR functies ontbeerde die ik wel graag wilde kunnen gebruiken, heb ik een Homecast HS 8100 aangeschaft. Die zit nu aangesloten op de twee kabels die uit mijn schotel komen.

 

Nou vraag ik mij af of ik de Philips ook nog kan aansluiten (op de slaapkamer bijvoorbeeld) en wat ik daarvoor nodig heb. Ik wil het liefst de bekabeling rechtstreeks vanaf de schotel laten lopen. Heb ik dan een switch nodig, of een splitter.

En hoe moet ik dat aansluiten. Eén tuner is genoeg voor de Philips. Ik heb begrepen dat de triplesat een dual-lnb heeft. Is het dan toch mogelijk om daar meerdere ontvangers op aan te sluiten, of heb ik daar gewoon meer lnb's voor nodig?

 

 

Elke hulp wordt gewaardeerd.

 

groet,

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de CI versie, hoewel ik niet weet of dat uitmaakt. Ik zoek een manier om aan twee lnb's drie of vier tuners aan te sluiten, wat voor tuners is in mijn ogen irrelevant. Maar zoals gezegd, ik ben een newbie, dus als het anders is, hoor ik dat ook graag.

 

groet,

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...