Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist geconstateerd dat mijn Seca3-kaart sinds vandaag op alle CDS-zenders dicht zit?

Storing of iets anders?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Liggen de data van provider canaldigitaal en provider managment wel in de toekomst?

Geplaatst:
Origineel bericht van: 1664
Liggen de data van provider canaldigitaal en provider managment wel in de toekomst?

Alles voldeed aan de eisen, alleen geen beeld. Inmiddels pakketten weer terug. Kan haast niet aan deze
kant gelegen hebben.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: rob90
Sinds vandaag geen beeld meer. De datum staat op 2009-08-27. frown

Er zijn twee datum de kaartdatum en de Managementsdatum de laatste zul je wel niet kunnen zien maar die moet haast niet geupdate zijn.
Dus je zult wel geen goedgekeurde ontvanger of ci module hebben. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: iemand
en waar kun je de "Managementsdatum " dan wel mee zien ??

Hier heb ik een oude Xcam liggen die doet de update ook niet maar ik kan wel de Managementsdatum en de kaartdatum zien dus alle twee.
Maar vermoedelijk kan een Dreambox en nog veel meer ontvangers dat ook maar heel veel ontvangers ook niet. laugh
Geplaatst:

Hoi die kun je in principe met elke cam zien ook met de zogenaamde embedded cams

Sommige willen nog wel eens om een pincode vragen maar de meeste ci cams doen dat dus niet.

Groetjes.........

Geplaatst:

heb ook een x-cam hier met angel chip dus een oudje.updaten is geen probleem met de seca3 kaart...ok heraktiveren doet ie niet...maar dat deed ie nooit.

greetz

Lindie

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: iemand
en waar kun je de "Managementsdatum " dan wel mee zien ??

Hier heb ik een oude Xcam liggen die doet de update ook niet maar ik kan wel de Managementsdatum en de kaartdatum zien dus alle twee.

Maar vermoedelijk kan een Dreambox en nog veel meer ontvangers dat ook maar heel veel ontvangers ook niet. laugh

live long and prosper !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen