Neptunus Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 Sinds 20 juni ontvang ik geen berichten meer op genoemde nieuwsgroepen service, ik ben geabonneerd op een enkelen groepen zoals nl.media.tv en nl.sport.voetbal en nog een paar maar er komt niets meer binnen, wel op de mailaccount. Nu is de kwaliteit van de berichten erg laag en heb ik inmiddels menig user geblokkeerd maar toch. Ik kan nergens iets over een storing vinden. Zijn er meer KPN gebruikers die er last van hebben? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ðeninux Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 nova.planet werkt hier gewoon DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
trinity1 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Yep ,ik heb er ook last van. Geen enkel nieuwbericht meer ontvangen sinds 20 juni. Volgens KPN zijn er geen storingen?!?!? Triniy
Neptunus Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb news en nova opnieuw geinstalleerd en de berichten tot 20 juni krijg ik binnen, meer niet, wat kan er aan de hand zijn? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
trinity1 Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Ik heb ook meerdere malen news en nova opnieuw geinstalleerd en andere newsreaders geprobeerd. Zonder resultaat. Het gekke is dat als je met grabit de headers binnen haalt niet verder komt dan 20 juni maar je kan wel bestanden na 20 juni downloaden met een nzb bestand. Rara, vreemde zaak. Ik heb al veel fora's afgezocht maar niemand schijnt dit probleem te hebben. Trinity
Neptunus Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: trinity1 Ik heb ook meerdere malen news en nova opnieuw geinstalleerd en andere newsreaders geprobeerd. Zonder resultaat. Het gekke is dat als je met grabit de headers binnen haalt niet verder komt dan 20 juni maar je kan wel bestanden na 20 juni downloaden met een nzb bestand. Rara, vreemde zaak. Ik heb al veel fora's afgezocht maar niemand schijnt dit probleem te hebben. Trinity Ok, lig dus niet aan mij, vanochtend liepen er weer wat berichten tot de 25e binnen, maar het is nog lang niet goed. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen