Ga naar inhoud

Smart Titanium TQS Quad 3rd Gen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb voor mijn sat installatie eerst een Wavefrontier T55 met 3 Inverto Multiconnect LNB Quad aangeschaft.

Hierbij had ik enige problemen met afstellen omdat de aangeraden Multiconnects een te diepe achterkant hadden waardoor deze in de weg zaten bij de stang van de t55.

Verder had ik problemen met deze LNB dat ze erg gevoelig waren voor lichte regen.

Maar natuurlijk heb ik een LNB in het midden op de 0 graden lijn kunnen gebruiken. deze had prima signaal op zich behalve bij regen. ik heb de wavefrontier met excel sheet en een digisat finder pro afgesteld en heb op de midden LNB die op AStra 19.2 stond een db waarde van 95.

Maar door de stangen en de regen probleem heb ik besloten om andere LNB te kopen de smart Titanium TQS Quad 3rd Gen.

Deze heb ik gemonteerd maar hellaas krijg zelf de astra 19.2 die in het midden zit maar op 65db en krijg daarbij heel schokkerig beeld en geluid.. Ook een inline versterker mocht voor dit probleem niet baten.

Ik heb 3 van deze LNB binnen gehad en alle drie geven het zelfde aan.

Heb de verkoper in Duitsland opgebeld en het probleem uitgelegd.

Volgens de verkoper moet ik de schotel overnieuw uitrichten maar welke kant ik ook ga met de schotel het signaal wordt zwakker dan 65 en kom ik niet verder dan dat.

Kunnen jullie mij een stuk advies geven door de mensen die een smart titanium van deze of andere generatie in gebruik hebben.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Seted

Kunnen jullie mij een stuk advies geven door de mensen die een smart titanium van deze of andere generatie in gebruik hebben.

Heb je ook aan de skew (kanteling) gedacht (van de T55 én de LNB)?

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen