Satlook Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Ik ben er ook geweest bij het optreden in amsterdam. Een vriend van mij had een kaart over, nou ben ik geen AC/DC fan maar vond het concert top Vooral het solo gebeuren van Angus op het midden podium was indrukwekkend DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
wortellica Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Ik ben helaas niet geweest maar vind het wel een topband. samen met die oudjes van megadeth iron maiden saxon raven etc etc zijn ze nog steeds on the road.
RobinHood Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Geplaatst: 27 juni 2009 Haha, gelukkig veel positieve reacties. Was ook top. Maar gauw even kijken op ftd. Met veldkaarten is het dus nog best te doen in de galmArena. Kom meer mensen tegen die ook geweest zijn, ieder vond het top. Geoliede machine, was het juiste woord! Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen