spaghetto Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 Hallo, Ik wilde vanavond mijn Infocus X1 van een nwe firmware voorzien en het is fout gegaan. Ik wilde de update doen via een pc met Vista en toen ging het fout. Ik geloof dat de firmware niet of niet helemaal is geinstaleerd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?De projector start nu niet meer op en doet dus niets meer. Ik hoor t graag van jullie. Met vriendelijke groet, Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
columbo Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Meschien op nieuw proberen maar dan met Windows op je PC,dus ,een apperaat flashen wat voor windows bedoeld is moet je niet met Vista doen,als je pech hebt is hij overleden,voor als de RAM niet opnieuw geprogameerd kan worden,mw als je een een verkeerd progamma in doet kan dit wel eens nare gevolgen hebben.
Moderator Matchless Geplaatst: 26 juni 2009 Moderator Geplaatst: 26 juni 2009 staat er in de gebruiksaanwijzing niet hoe je een reset kan doen? Al geprobeerd? Gaat hij helemaal niet meer aan? doet hij nog iets als hij aan de pc hangt? @columbo.. Citaat: voor als de RAM niet opnieuw geprogameerd Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Steve Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 de infocus info heb ik op de server gezet. wat doet de led precies als je hem aanzet ?
spaghetto Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Geplaatst: 26 juni 2009 Hallo heren, De projector start helemaal niet meer op, de led gaat niet aan en ik hoor ook de fan niet draaien. Lijkt net of er geen spanning in de trafo komt of iets dergelijks. Ik hoop niet dat iets heel erg is gebeurt,ik heb hem nog niet veel gebruikt en was nu juist van plan om te gaan gebruiken samen met de dvd speler en de HD Ziggo decoeder.Ik had ook net een RGB naar VGA kabeltje gekocht,grrrrrrrr. Ik hoor yullie wel. Gr,Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Moderator Matchless Geplaatst: 26 juni 2009 Moderator Geplaatst: 26 juni 2009 zekeringen en spanningen gemeten? Heb je hem aangehad en toen verplaatst? Het lijkt mij een hardware fout omdat er minimaal 1 led moet branden en 1 fan moet draaien (voedings koeling) . Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
spaghetto Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Geplaatst: 26 juni 2009 Nee ik heb de projector nog niet open gehad en gemeten. Het lijkt idd op een spanningsprobleem die ik al eerder heb gehad,toen heeft Steve voor mij gemaakt.Er waren een paar onderdeeltje kapot gegaan. Hopelijk is dat alleen,dan is het niet zo duur om het laten maken. Gr,Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
spaghetto Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo heren, Ik heb gisteren de projector geopend en de zekeringen door gepiept,alles was ok. Ik zag dat het kabeltje van de de luidspreker los hing en deze terug gestoken.Daarna alles dicht gedaan en opnieuw geprobeerd en hij ging hewoon weer aan. Het lijkt erop dat de projector het weer doet. Iedereen bedankt voor de hulp. Gr.Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen