Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Citaat:
Put brain in motion before moving mouth.]

 

Was je je eigen onderschrift vergeten.

 

Een mens is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Ik vraag me af of ze hem zullen kisten met zijn hand aan zijn kruis als laatste eerbewijs :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die vent nooit kunnen luchten en zijn dood verandert daar niets aan, sorry.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nooit fangeweest , tot thriller vieldiewel mee !!

 

Maar media aangaande:

Advocaten .... pap

Dood .... brood

 

All 'bout THE money:

 

http://www.nu.nl/algemeen/2033190/concerten-jackson-kunnen-gewoon-doorgaan.html

 

Media-poen:

http://www.nu.nl/achterklap/2033204/jackson-niet-de-vader-van-zijn-kinderen.html

 

Hoe ziekelijk:

 

De media kicktblijkbaar op exclusiviteit !!

Fan of geen fan , laat de doden met rust !!!!

Het vermelden van hetoverlijden is logisch ,

maar foto's van zijn lijk !?!?

 

Helaas ....

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Zijn prive interesseert letterlijk geen barst !!!!

Voor verzamelaars , zullen zich rot(op)kopen !!

bv: Elke heruitgaven , hetzij met eventueel andereplatenhoes ....

Platenmaatschappij of de rechthebbende ....

Dood .... Brood

 

 

Hoe is't mogelijk , gevolg omaandacht krijgen ivm MJ ?? Media-poen:

http://www.nu.nl/internet/2032648/rick-astley-en-britney-spears-leven-nog.html

Geheel respectloos !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dit gebaar van hem op scene gewoon obsceen en het stoorde mij erger dan zijn muziek, mag het? Elk zijn mening en die hoeft niet collectief dezelfde te zijn omdat de meerderheid hem verafgode.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PaulCl
Ik vond dit gebaar van hem op scene gewoon obsceen en het stoorde mij erger dan zijn muziek, mag het? Elk zijn mening en die hoeft niet collectief dezelfde te zijn omdat de meerderheid hem verafgode.


Dit heeft niets te maken met of je hem goed vind of niet. Maar Michael Jackson is een mens, en dan behandel je hem ook als mens. Als je dat niet begrijpt dan heb je toch aardig een probleem.
Nogmaals je hoeft niet van hem, zijn muziek te houden. Allemaal best. Maar wel met respect tegen hem als mens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat er enkele leden zulke reacties kunnen plaatsen. Smakeloos gewoon!

 

Het gaat hier om een mens, die ontzettend veel voor de muziekwereld heeft betekend. Je vindt zijn muziek mooi of niet. Ik houd ook niet van rock, metal, klassiek en nog vele andere genres, maar mij hoor je toch ook niet slecht praten over artiesten uit deze genres??

 

Hij is vrijgesproken van kindermisbruik, dus hem daarop aanvallen is zinloos. 1 grote geldklopperij is die aanklacht geweest.

 

Ik gun die man zijn rust, rust die hij nooit in zijn leven heeft gehad. Ik ben opgegroeid met zijn muziek en voor mij is hij een legende.

 

R.I.P. Michael Jackson

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootspraak daarbuiten,

 

Er is geen mens ter wereld die niet 1 (of meerdere) nummers van deze koning van Pop goed vindt.

 

Hij is van klein jongetje bij The Jacksons groot gebracht door Tracy Chapman en later ook Paul McCartney. Alle 2 grootheden in de muziek wie uiteindelijk zijn overstegen door hun pupil.

 

Zijn overstegen door zijn enorme kaliber aan stemgeluid, zijn gigantische talent voor tekstschrijven en zijn super gevoelige sensoren voor entertainment.

 

Deze man is zijn leven lang geteistert geweest. Eerst door zijn Pa, toen door de Media en later door mislukkelingen die hem geld probeerden af te troggelen. Deze man had al heel lang geleden psychische begeleiding nodig maar niemand durfde iets te zeggen omdat het toch MJ was.

 

Ik hoop dat hij eindelijk zijn welverdiende rust heeft gevonden. En ik voel mij vereerd om in dezelfde tijd te mogen hebben geleefd als deze man. Wie ondanks alle zooi die hij over zich heen heeft gehad ons achterlaat met een erfenis waar nog vele miljoenen door zullen worden geinspireerd. Waar vele miljoenen profijt van hebben gehad en nog vele miljoenen profijt van zullen hebben.

 

Of je nou net alsof doet dat je al zijn muziek verschikkelijk vindt of niet, Hij verdient je respect omdat hij meer voor deze wereld heeft betekent dan wij allemaal bij elkaar ooit zullen en het zal lang duren voordat er weer zo iemand opstaat.

 

Wat heb je nu? DJ Tiesto en de Vengaboys? ga toch fietsen...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootspraak daarbuiten,

 

Er is geen mens ter wereld die niet 1 (of meerdere) nummers van deze koning van Pop goed vindt.

 

Hij is van klein jongetje bij The Jacksons groot gebracht door Tracy Chapman en later ook Paul McCartney. Alle 2 grootheden in de muziek wie uiteindelijk zijn overstegen door hun pupil.

 

Zijn overstegen door zijn enorme kaliber aan stemgeluid, zijn gigantische talent voor tekstschrijven en zijn super gevoelige sensoren voor entertainment.

 

Deze man is zijn leven lang geteistert geweest. Eerst door zijn Pa, toen door de Media en later door mislukkelingen die hem geld probeerden af te troggelen. Deze man had al heel lang geleden psychische begeleiding nodig maar niemand durfde iets te zeggen omdat het toch MJ was.

 

Ik hoop dat hij eindelijk zijn welverdiende rust heeft gevonden. En ik voel mij vereerd om in dezelfde tijd te mogen hebben geleefd als deze man. Wie ondanks alle zooi die hij over zich heen heeft gehad ons achterlaat met een erfenis waar nog vele miljoenen door zullen worden geinspireerd. Waar vele miljoenen profijt van hebben gehad en nog vele miljoenen profijt van zullen hebben.

 

Of je nou net alsof doet dat je al zijn muziek verschikkelijk vindt of niet, Hij verdient je respect omdat hij meer voor deze wereld heeft betekent dan wij allemaal bij elkaar ooit zullen en het zal lang duren voordat er weer zo iemand opstaat.

 

Hallo,

 

Ik vind/vond zijn muziek ook goed, hij brengt zeker veel teweeg in de wereld van de muziek.

Maar dat hij veel betekend heeft voor deze wereld, vind ik flauwekul, wel muzikaal maar daar blijft het wel bij.

 

Kijk als hij zich tigkeer aan zijn neus laat verbouwen om maar vooral niet op zijn (dominante) vader te lijken hoe treurig dat misschien ook is , ja dan kun beter hulp gaan zoeken.

 

En ja hij heeft zelf allerlei keuzes gemaakt die uitmonden in voor hem mooie dingen maar ook mindere gebeurtenissen etc. het blijft uiteindelijk een gewoon mens die zich niet altijd als zodanig gedroeg.(de tol van het inmens beroemd/populair zijn)

Elk mens sterft jong/oud, ook Michael jackson.

 

Mvg Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij hier opvalt is dat feiten en meningen (en emotie) door elkaar worden gehaald, iemand die MJ maar niks vond heeft moeite zijn rol in de popmuziek en clipcultuur te erkennen.

 

Maar het is een feit dat bijvoorbeeld:

 

- hij voor een cultuuromslag bij MTV heeft gezorgd

- een unieke dans stijl had

- hij niet is veroordeeld voor welk misbruik dan ook

- er van de slecht verkochte albums nog steeds beduidend meer werd verkocht dan van goed verkopende albums van menig ander artiest

- vul maar feiten aan want er zijn er vast meer.......

 

Ik ben geen echte fan maar ik kan wel de feiten van de meningen onderscheiden.

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@aaank

 

Muziek brengt heel veel teweeg bij mensen.

 

Ik vraag me af hoeveel mensen door moeilijke tijden zijn gekomen dankzij zijn nummers. Ik vraag me af hoe rap muziek, pop muziek, rock muziek er uit zou zien zonder MJ.

 

Ik vraag me af hoeveel mensen de muziek in zijn gegaan en daardoor niet een verkeerde kant dankzij zijn muziek.

 

Iedreen die 'kunst' maakt beinvloedt anderen, hij echter heel veel meer dan de meeste.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...