Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
.... En alles werd life gezongen. Heb de versterker goed hard gezet.


Ben je slechthorend dan? wink
Ik vond de liveprestaties van diverse gasten nou niet wat je van hun mag verwachten.
O.a. Maria Carey zat er vaak naast...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Ben je slechthorend dan?
Ik vond de liveprestaties van diverse gasten nou niet wat je van hun mag verwachten.
O.a. Maria Carey zat er vaak naast...


Nee ben niet slechthorend..maar dat vind ik mooi. Het geluid was zo zuiver dat ik kon horen dat er een microfoon stond te brommen.

Dat de zangers hier en daar een toon misten..nou ja...daarvoor is het juist life en weet je...het is niet makkelijk om de toonhoogte te houden als je ontroerd en emotioneel belast bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
O.a. Maria Carey zat er vaak naast...

 

lol, die zit haar hele leven er al naast.

 

Al met al een voor amerikaanse begrippen een nette herdenking. Vooral omdat ze geen reclame erdoor jakkerde. Zoiets van " this event is sponsored by pepsi cola".

 

Maar er zit toch al een dubbele bedoeling achter. Zo hoorde ik dat AEG wilt onderzoeken of de "final tour" toch gedaan kan worden met de opgenomen beelden toen jackson aan het oefenen was. Kunnen ze toch nog even wat dvdtjes verpatsen.

 

En ondanks het wel een bewegende toespraak was van paris jackson wordt zelfs nu nog michael jacksons wil met voeten getreden.

Hij heeft zijn kinderen altijd afgeschermd van de media wereld en nu staan ze opeens zonder maskers in de media. 1 wordt zelfs gedwongen om wat te zeggen om het verhaal nog spectaculairder te maken.

 

Er zal wel een koop dvdtje aankomen. Om het goede doel van pappa jackson te sponsoren.

 

In zijn leven werd Michael uitgemolken en nu nog steeds.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matchless
1 wordt zelfs gedwongen om wat te zeggen om het verhaal nog spectaculairder te maken.


Volgens mij vergis je je hier toch wel hoor. Janet Jackson zou als laatste wat gaan zeggen werd er gezegd en toen stond Paris ineens voor de microfoon. Niets gedwongen, maar gewoon emotioneel.

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een circus verwacht, maar vond het een erg mooie herdenking. Alle lof! Je kon de emotie goed zien, zowel bij de sprekers als de zangers en zangeressen.

 

En juist het moment dat de familie op het laast nog even aan de microfoon kwamen, inclusief Paris vond ik echt heel ontroerend.

 

Ik heb alles via nederland 3 gevolgd, mede vanwege de slechte opgefokte geluidskwaliteit van SBS6.

 

Kleine technische kanttekening: De geluidsman viel volgens mij regelmatig in slaap. Soms waren bij de optredens de vocals niet of juist te hard hoorbaar en ook was er regelmatig even geen geluid in het begin van een speech.

 

Maar het was echt top!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

De geluidsman viel volgens mij regelmatig in slaap.

 

Dat is zeker niet het geval.

Een evenement als dit, op z´n korte termijn te organiseren is al helemaal een kunststuk. Een echt draaiboek voor de Tonmeister zal er wel provisorisch zijn geweest.

Ik vond het onder de gegeven situatie helemaal niet slecht.

En voor Amerikaanse verhoudingen al helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het ook op Deluxe Music te zien? Ik heb het gisteren gevolgd via Nederland 3. Deluxe Music zal het niet in breedbeeld uitzenden, of wel?

 

Ben benieuwd naar hoeveel mensen er gekeken hebben gisteren, was een mooi programma met goede artiesten, alleen duurde het soms wat lang. De DVD-recorder heeft in ieder geval alles opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...