RVP Geplaatst: 29 juni 2009 Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Origineel bericht van: sven68 (ik weet het..kan CD ook niks aan doen...) Ok dan, haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kritjuu Geplaatst: 30 juni 2009 Delen Geplaatst: 30 juni 2009 Canal Digitaal geeft netjes aan dat je het abonnement kunt opzeggen vanwege de prijsverhoging. Nu heb ik ook nog een HD pakket en Eredivsie Live. Wil eigenlijk van alle paketten af. En alleen het settopbox pakket overhouden. Kan ik nu ook van deze extra paketten af, of moet ik die nog 1 jaar doorbetalen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 30 juni 2009 Delen Geplaatst: 30 juni 2009 Je moet niet nog 1 jaar doorbetalen maar tot 1 jaar vanaf het moment dat je voor het HD pakket en Eredivisie Live gekozen hebt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kritjuu Geplaatst: 30 juni 2009 Delen Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb het eredivisiepakket al meer dan 1 jaar, kan ik dan niet na 1 juli per maand opzeggen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beukenoot. Geplaatst: 30 juni 2009 Delen Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: Littlesat Je moet niet nog 1 jaar doorbetalen maar tot 1 jaar vanaf het moment dat je voor het HD pakket en Eredivisie Live gekozen hebt. Vanaf juni juli dit jaar per maand opzegbaar. Even na kijken dus. Suc6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast thomas999 Geplaatst: 1 juli 2009 Delen Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: kritjuu Canal Digitaal geeft netjes aan dat je het abonnement kunt opzeggen vanwege de prijsverhoging. Dat is geen kwestie van netjes. Ze zijn het per 1 juli 2009 gewoon wettelijk verplicht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 1 juli 2009 Delen Geplaatst: 1 juli 2009 Citaat: In het Ziggo gebied, betaal je niks extra's voor digitaal. Klopt, omdat alle analoge kabel-abonnees die geen digitale kanalen willen meebetalen... Feitelijk een redelijke prijs voor de analoge kabel was gewoon 10 Euro maximaal (en dat kan nog bij de kleine kabelaars).... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast thomas999 Geplaatst: 2 juli 2009 Delen Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: In het Ziggo gebied, betaal je niks extra's voor digitaal. Klopt, omdat alle analoge kabel-abonnees die geen digitale kanalen willen meebetalen... Feitelijk een redelijke prijs voor de analoge kabel was gewoon 10 Euro maximaal (en dat kan nog bij de kleine kabelaars).... Ik betaal ook aan van alles mee waar ik geen gebruik van maak, maar gelukkig investeert Ziggo wel in nieuwe zaken en laat CDS het daarbij flink afweten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 2 juli 2009 Delen Geplaatst: 2 juli 2009 Ziggo wilt wel maar wordt ook tegengehouden door programmaraden... Toch will Ziggo onwettelijk buiten deze programmaraden om analoge zenders uitschakelen voor o.a. Nederland 1,2 en 3 in HD en later uiteraard andere HD-kanalen en super snel internet. Ziggo klaagt ook dat innovatie wordt tegengewerkt door de overheid. De bandbreedte raakt daar ook op door o.a. al die analoge kanalen. En binnenkort moeten er ook nog andere aanbieders op de kabel... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bopke Geplaatst: 3 juli 2009 Delen Geplaatst: 3 juli 2009 kweet niet hoe dat zit ,maar ik betaal al maanden 9,95 ..... dikke klote dus .... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 5 juli 2009 Delen Geplaatst: 5 juli 2009 Laten we vooral niet denken dat CDS de enige is met prijsverhogingen de schatrijke Rupert Murdock kan er ook iets van het Italiaanse basis pakket van Sky Italia gaat omhoog van van €23 naar €28 per maand. Een verhoging van 22% en wij Nederlanders maar klagen. Bron. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 6 juli 2009 Delen Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: In het Ziggo gebied, betaal je niks extra's voor digitaal. Klopt, omdat alle analoge kabel-abonnees die geen digitale kanalen willen meebetalen... Feitelijk een redelijke prijs voor de analoge kabel was gewoon 10 Euro maximaal (en dat kan nog bij de kleine kabelaars).... @Littlesat, Je stelt hier dat voor alle analoge kabelabonnees (dus inclusief UPC en Ziggo) 10 Euro maximaal een redelijke prijs is. Dat staat volgens mij toch op gespannen voet hetgeen je in dit topic vermeldt om wat voor met name UPC en Ziggo (redelijke) bedragen zijn die vereist zijn om alleen al de overname van andere (kleinere) kabelaars te financieren. Waarbij nog geen rekening is gehouden met allerlei kosten die daar dan weer bovenop komen. Zoals personeelskosten, kosten gebouwen, administratiekosten, licenties, filmrechten, reclame, enzovoort. Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beukenoot. Geplaatst: 7 juli 2009 Delen Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: D_liver Origineel bericht van: Elwin Ik denk ook niet dat ze volgend jaar de prijzen nog hoger kunnen doen. Kom op, bijna 11 euro voor een basispakket is toch echt teveel, 10 euro eigenlijk al... LOL basis analoog kabel 16 euro en daar hoor je niemand over pffff Digitenne is geen optie tenzij gratis de kwaliteit daarvan en het beperkte aantal kanelen is geen vergelijking LOL basis analoog kabel 16 euro Inderdaad wat een LOL. Gratis 60 kanalen DIGITAAL op de kabel maar daar hoor je die Satters niet over. Die prijzen CDS de hemel in. CDS een hopeloze failliete inboedel. We hebben ze niet meer nodog voor een goed DIGITAAL signaal. SUC6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moonchild Geplaatst: 7 juli 2009 Delen Geplaatst: 7 juli 2009 en de kabel krijgt CI+, digitale content moet je goed beschermen VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RVP Geplaatst: 7 juli 2009 Delen Geplaatst: 7 juli 2009 60 Digitalen op de kabel ? Wat heb je dan ? Het Punnik kanaal en Kantklos TV ? Basis van CDS is prima en dat voor nog geen 10 euro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen