Ga naar inhoud


[Satelliet] CDS verhoogt prijs basispakket


Gast m.boretti

Aanbevolen berichten

Ja, en op de kabel heb je weer geen SchlagerTV. Das dan voor veel mensen dan weer aanleiding om bij Canal Digitaal te blijven of te komen.

 

Maar, ff zonder gekheid, ik hoop wel dat CD nog lang zal bestaan, al is het maar uit concurrentie. O.k, ik heb zelf in het verleden flinke problemen gehad met die club, ze hadden namenlijk zomaar effe honderden €€€€€€'s afgeschreven die ik uiteraard direct gestorneerd had, en ja, dan heb je pas echt problemen met die club :D, ook al maak je het juiste bedrag dan gelijk over. Dus voor mij de komende jaren geen CD hier om die reden.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast thomas999
Origineel bericht van: RVP
60 Digitalen op de kabel ?
Wat heb je dan ?
Het Punnik kanaal en Kantklos TV ?


Neem dan eens de moeite over zelf even te kijken naar het digtale kabel aanbod voordat je grappig gaat doen.
CDS mag dan goedkoper zijn met al z'n kanaaldelingen en ontbrekende kanalen, de kabel heeft niet zo'n armoedig beleid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, al met al ben ik best gelukkig met de schotel en meer dan 2200 TV-zenders waaronder een stelletje Nederlanders voor 5,83 euro per maand. Beter dan 60 zenders voor 16 euro per maand. Ook al erger ik me af en toe fors aan het domme gedoe van CDS.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beukenoot.
Origineel bericht van: D_liver
Origineel bericht van: Elwin
Ik denk ook niet dat ze volgend jaar de prijzen nog hoger kunnen doen. Kom op, bijna 11 euro voor een basispakket is toch echt teveel, 10 euro eigenlijk al...


LOL basis analoog kabel 16 euro en daar hoor je niemand over pffff

Digitenne is geen optie tenzij gratis de kwaliteit daarvan en het beperkte aantal kanelen is geen vergelijking


LOL basis analoog kabel 16 euro
Inderdaad wat een LOL.
Gratis 60 kanalen DIGITAAL op de kabel maar daar hoor je die Satters niet over.
Die prijzen CDS de hemel in.
CDS een hopeloze failliete inboedel.
We hebben ze niet meer nodog voor een goed DIGITAAL signaal.
SUC6


Die satters hebben anders wel heel wat meer dan 60 kanalen die ze ECHT gratis kunnen ontvangen, waar ze dus zelf niet eerst een analoog basispakket van ruim 16 euro per maand voor hoeven af te nemen(is die koppelverkoop eigenlijk wel legaal? Ik hoef echt geen analoge TV meer). Inclusief een hoop kanalen die op de kabel helemaal niet te ontvangen zijn of in dure pluspakketten zitten. Dat mag dan wel geen verdienste zijn van Canal Digitaal, het is wél een groot voordeel voor de schotelkijker.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jalu

Die satters hebben anders wel heel wat meer dan 60 kanalen die ze ECHT gratis kunnen ontvangen, waar ze dus zelf niet eerst een analoog basispakket van ruim 16 euro per maand voor hoeven af te nemen(is die koppelverkoop eigenlijk wel legaal? Ik hoef echt geen analoge TV meer). Inclusief een hoop kanalen die op de kabel helemaal niet te ontvangen zijn of in dure pluspakketten zitten. Dat mag dan wel geen verdienste zijn van Canal Digitaal, het is wél een groot voordeel voor de schotelkijker.

Het kan nog beter...
DVB-C/Analoge kabel plus de schotel voor de FTA kanalen.

* Het gemak van de analoge kabel voor de extra TV's in huis
* Betere beeldkwaliteit via DVB-C op de NL Zenders
* Toch nog de keuze van de schotel
* Geen kreupele sport/film zenders als je die wilt
* Niet vastzitten aan C+NL

Nadeel: Ziggo's administratie is net zo'n draak als C+NL smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Origineel bericht van: jalu

Die satters hebben anders wel heel wat meer dan 60 kanalen die ze ECHT gratis kunnen ontvangen, waar ze dus zelf niet eerst een analoog basispakket van ruim 16 euro per maand voor hoeven af te nemen(is die koppelverkoop eigenlijk wel legaal? Ik hoef echt geen analoge TV meer). Inclusief een hoop kanalen die op de kabel helemaal niet te ontvangen zijn of in dure pluspakketten zitten. Dat mag dan wel geen verdienste zijn van Canal Digitaal, het is wél een groot voordeel voor de schotelkijker.

Het kan nog beter...
DVB-C/Analoge kabel plus de schotel voor de FTA kanalen.

* Het gemak van de analoge kabel voor de extra TV's in huis
* Betere beeldkwaliteit via DVB-C op de NL Zenders
* Toch nog de keuze van de schotel
* Geen kreupele sport/film zenders als je die wilt
* Niet vastzitten aan C+NL

Nadeel: Ziggo's administratie is net zo'n draak als C+NL smile


Wie heeft er nu een bord ( lees schotel ) voor z'n kop.
Suc6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beukenoot.
Origineel bericht van: tfh
Origineel bericht van: jalu

Die satters hebben anders wel heel wat meer dan 60 kanalen die ze ECHT gratis kunnen ontvangen, waar ze dus zelf niet eerst een analoog basispakket van ruim 16 euro per maand voor hoeven af te nemen(is die koppelverkoop eigenlijk wel legaal? Ik hoef echt geen analoge TV meer). Inclusief een hoop kanalen die op de kabel helemaal niet te ontvangen zijn of in dure pluspakketten zitten. Dat mag dan wel geen verdienste zijn van Canal Digitaal, het is wél een groot voordeel voor de schotelkijker.

Het kan nog beter...
DVB-C/Analoge kabel plus de schotel voor de FTA kanalen.

* Het gemak van de analoge kabel voor de extra TV's in huis
* Betere beeldkwaliteit via DVB-C op de NL Zenders
* Toch nog de keuze van de schotel
* Geen kreupele sport/film zenders als je die wilt
* Niet vastzitten aan C+NL

Nadeel: Ziggo's administratie is net zo'n draak als C+NL smile


Wie heeft er nu een bord ( lees schotel ) voor z'n kop.
Suc6


Mwoah. Ik ben anders erg tevreden met deze oplossing. Alles in 1 HTPC gebouwd, dus je merkt er helemaal niets van dat de ene zender van DVB-C komt en de andere van DVB-S(2).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...