Ga naar inhoud


Basispakket CDS wordt (weer) duurder


Powerbooky

Aanbevolen berichten

Krijg net een brief in de bus van Canal Digitaal:

 

Per 1 augustus 2009 wordt het abonnement 9,95 per maand, omdat de kosten zo genaamd gestegen zouden zijn. Vervolgens wordt er nog geblaat over Mijn CanalDigitaal website, waar je als gemiddelde kijker nauwelijks tot niks aan hebt. Als ze nou minimaal VRT één en Canvas toevoegen, zoals meestal in basispakketten van kabelboeren ook aanwezig is?

 

Is dit nu het gevolg van het niet betalen van die "bijdrage" vanwege de SECA3 wissel?

 

Trouwens... nu dat de publieke omroep over schakelt op HD en we dat allemaal met onze belastingcenten betalen, zou dat toch wel in ALLE pakketten gratis toegevoegd moeten worden. Of is dit al het geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Powerbooky
Krijg net een brief in de bus van Canal Digitaal:

Per 1 augustus 2009 wordt het abonnement 9,95 per maand, omdat de kosten zo genaamd gestegen zouden zijn. Vervolgens wordt er nog geblaat over Mijn CanalDigitaal website, waar je als gemiddelde kijker nauwelijks tot niks aan hebt. Als ze nou minimaal VRT één en Canvas toevoegen, zoals meestal in basispakketten van kabelboeren ook aanwezig is?

Is dit nu het gevolg van het niet betalen van die "bijdrage" vanwege de SECA3 wissel?

Trouwens... nu dat de publieke omroep over schakelt op HD en we dat allemaal met onze belastingcenten betalen, zou dat toch wel in ALLE pakketten gratis toegevoegd moeten worden. Of is dit al het geval?


ik zie dat een en canvas openstaan op dit moment(basis pakket)?

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Powerbooky
Krijg net een brief in de bus van Canal Digitaal:

Per 1 augustus 2009 wordt het abonnement 9,95 per maand, omdat de kosten zo genaamd gestegen zouden zijn. Vervolgens wordt er nog geblaat over Mijn CanalDigitaal website, waar je als gemiddelde kijker nauwelijks tot niks aan hebt. Als ze nou minimaal VRT één en Canvas toevoegen, zoals meestal in basispakketten van kabelboeren ook aanwezig is?

Is dit nu het gevolg van het niet betalen van die "bijdrage" vanwege de SECA3 wissel?

Trouwens... nu dat de publieke omroep over schakelt op HD en we dat allemaal met onze belastingcenten betalen, zou dat toch wel in ALLE pakketten gratis toegevoegd moeten worden. Of is dit al het geval?


Wel eens naar allerlei andere automatische prijsverhogingen gekeken? Onder het mom van "inflatiecorrectie" worden er regelmatig zonder nadere uitleg periodiek prijzen en tarieven verhoogd.Daar is dit nog netjes bij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Powerbooky
Trouwens... nu dat de publieke omroep over schakelt op HD en we dat allemaal met onze belastingcenten betalen, zou dat toch wel in ALLE pakketten gratis toegevoegd moeten worden. Of is dit al het geval?


Da's nog maar de vraag. Je hebt gelijk dat de publieken via de belastingen betaald worden. Het is echter niet zo dat de transponder van de satelliet betaald word via de belastingen. CD zal zorgdragen voor het transport en daarvoor ook kosten maken (transponderhuur). CD krijgt hiervoor geen bijdrage via de belastingen en waarschijnlijk ook niet van de publieke omroep.

Vandaar dat de consument die het wilt ontvangen hiervoor zal moeten betalen. Niet zo heel vreemd lijkt mij.



iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Inderdaad, CDS krijgt geld van de Nederlandse staat om doorgifte van Ned. 1/2/3 mogelijk te maken via de satelliet.

Waarschijnlijk, en ook hopelijk, zal dit gaan gelden voor HD 1/2/3.

Ik ben alleen bang dat voor de commercielen wel weer een bijdrage gevraagd gaat worden.

Trouwens valt het van dat verkwanselen wel mee. CDS is de enige aanbieder van sat tv, en aangezien Ned.1/2/3 gecodeerd moeten worden, is CDS de (enige) logische keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...