ppaap Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Bedankt Satje07 Geweldige lijst ,blij dat je weer terug bent van vakantie . gr ppaap
Ron Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Zit jij nou tegen jezelf te praten? Volgens de board software zijn satje07 en jij (splitter06) een en dezelfde persoon. Volgens jullie IP adres overigens ook. Ron
kistedu Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: michel130 Kan de pli deze ook niet standaard erbij zetten? inplaats van pet123 Kunnen we in overweging nemen, maar dan moet de lijst wel regelmatig geupdate worden, en de lijsten moeten bugvrij zijn. De "bug" van heen en weer zappen alvorens beeld op en HD zender te krijgen moet er dan wel uit. Mijn lijsten hebben daar namelijk geen last, maar ik gebruik Dreamboxedit 3.0.0 Heb deze lijst getest en idd zit bug bij HD kanalen. Ik ga deze lijst die verder goed eruitzit bewerken naar mijn eigen smaak maar dan moet ik alle satellieten opnieuw laten inlezen/scannen om bugs te kunnen verwijderen.
Gast splitter06 Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Zit jij nou tegen jezelf te praten? Volgens de board software zijn satje07 en jij (splitter06) een en dezelfde persoon. Volgens jullie IP adres overigens ook. Ron Gewoon ff thuis bij hem erug he..
mobieltje Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Origineel bericht van: kistedu Heb deze lijst getest en idd zit bug bij HD kanalen. Ik ga deze lijst die verder goed eruitzit bewerken naar mijn eigen smaak maar dan moet ik alle satellieten opnieuw laten inlezen/scannen om bugs te kunnen verwijderen. Dat is helemaal geen Bug !!! Al eerder heb ik een poging gedaan om dit uit te leggen. Als je een lijst maakt met b.v. DreamboxEdit (maar ook met DreamSet) moet je 1x over ALLE HD zenders heen (en terug)zappen om beeld te krijgen, heb je dat gedaan en je leest de lijst uit je box, kan je hem hier gewoon online zetten. Als de gebruiker deze lijst in zijn box zet heeft hij direct beeld op alle HD zenders. (mist je de juiste kaart(en) hebt natuurlijk) Grts.
kistedu Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: kistedu Heb deze lijst getest en idd zit bug bij HD kanalen. Ik ga deze lijst die verder goed eruitzit bewerken naar mijn eigen smaak maar dan moet ik alle satellieten opnieuw laten inlezen/scannen om bugs te kunnen verwijderen. Dat is helemaal geen Bug !!! Al eerder heb ik een poging gedaan om dit uit te leggen. Als je een lijst maakt met b.v. DreamboxEdit (maar ook met DreamSet) moet je 1x over ALLE HD zenders heen (en terug)zappen om beeld te krijgen, heb je dat gedaan en je leest de lijst uit je box, kan je hem hier gewoon online zetten. Als de gebruiker deze lijst in zijn box zet heeft hij direct beeld op alle HD zenders. (mist je de juiste kaart(en) hebt natuurlijk) Grts. Probleem is dat je krijgt "tune failed" dus niet heen en weer want dat helpt niet. Probleem is dat deze lijsten zijn ingeladen via internet zoals satcoDX ofzo en niet gescaned met een ontvanger. Dat is duidelijk te zien aan een aantal namen van kanalen. Bij een scan kan je deze namen nooit krijgen in je DM.
Greatone Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Lijst werkt perfect, gewoon ingeladen met Dreamboxedit * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen