Gast montecarlo Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 ik krijg geen eurosport met mijn katy heb er een orginele module van c plus in en seca 3 kaart en de orginele 106 erin heb ook al op stick gedraaid het zelfde probleem wie weet er een oplosing groeten uit wezep en alvast bedankt
simbad Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 ik heb met de aston ook hetzelfde ,kan alle kanalen HD en SD bekijken alleen eurosport niet ????
HD_freak Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Origineel bericht van: montecarlo ik krijg geen eurosport met mijn katy heb er een orginele module van c plus in en seca 3 kaart en de orginele 106 erin heb ook al op stick gedraaid het zelfde probleem wie weet er een oplosing groeten uit wezep en alvast bedankt Ik heb een UFS 922 en kan géén Boomerang kijken??? (orig. C+ cam) Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Gast Black_64 Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Origineel bericht van: HD_freak Origineel bericht van: montecarlo ik krijg geen eurosport met mijn katy heb er een orginele module van c plus in en seca 3 kaart en de orginele 106 erin heb ook al op stick gedraaid het zelfde probleem wie weet er een oplosing groeten uit wezep en alvast bedankt Ik heb een UFS 922 en kan géén Boomerang kijken??? (orig. C+ cam) Boomerang werkt hier met een UFS922 E2 (mbox + newcs).
Bangkok By Night Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Boomerang werkt hier ook niet met orginele tvv cam en seca 3 card in de ufs 910. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
sattekop Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Moet boomerang nog checken, maar kan bevestigen dat ook hier Europsport niet werkt. Wacht nog steeds op antwoord van Canal digitaal waarom.... Kathi 910 Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E) Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV) Humax 5400 (buiten gebruik)
HD_freak Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Update: Behalve Boomerang ook de volgende zenders niet op de UFS 922; - ActionNow - Eurosport - Cartoon Network - Sport 1 - National Geographic Erg vervelend is ook het feit dat als je met de UFS 922 een gecodeerde zender benaderd die je dus niet kunt zien, je vervolgens géén enkele gecodeerde zender meer kunt bekijken -zoals Ned 1,2,3 etc.- Enige remedie die ik tot nog toe ken is Kathrein uitschakelen en weer weer inschakelen... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
HD_freak Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: HD_freak Update: Behalve Boomerang ook de volgende zenders niet op de UFS 922; - ActionNow - Eurosport - Cartoon Network - Sport 1 - National Geographic Erg vervelend is ook het feit dat als je met de UFS 922 een gecodeerde zender benaderd die je dus niet kunt zien, je vervolgens géén enkele gecodeerde zender meer kunt bekijken -zoals Ned 1,2,3 etc.- Enige remedie die ik tot nog toe ken is Kathrein uitschakelen en weer weer inschakelen... De 1e 3 zenders worden dus niet meer door CDS doorgegeven.... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
wammeswaggel Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Hm, een oplossing weet ik niet maar Eurosport werkt op mijn UFS910 als enige zender met haperingen. De UFS is client(via CAMD3) van een Dream500 die geen last heeft van schokkerig beeld en geluid. Conclusie: moet dus aan de software van de ufs liggen (AAF2.0e). Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen