Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Op mijn Vantage HD8000 heb ik geen beeld meer op de gecodeerde zenders can Canal Digital met de seca 3 kaart. Volgens datum staat de kaart op 12-08-2009, maar geen beeld. Mijn kaart werkt ook niet bij mijn buurman in zijn Topfield 7710 HD PVR ontvanger. Heb een heractivatie aangevraagd bij Canal Digital, maar na 45 minuten wachten nog geen beeld. Wat nu te doen ?? Ik krijg bij Canal Digital niemand aan de telefoon, drukte. Is er een ander nummer mogelijk
Eduard07 Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Wat nu te doen ?? Ik krijg bij Canal Digital niemand aan de telefoon, drukte. Hou de kaart wat langer dan 45 minuten in de ontvanger(SBS6). Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Staat nu al 2 uur op SBS 6 nog geen beeld !! Zojuist gebeld naar Cana digital, het enige wat ik hoor, de wachttijden zijn langer dat U van ons gewend bent. Hoe kan ik die verder bereiken, zit anders het hele weekend zonder TV. Opnieuw een heractivatie aangevraagd, omdat de eerste niet helpt. Wat kan ik verder nog doen.
Gast aart44 Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Wat kan ik verder nog doen. Dan lijkt het er toch op dat de Vantage niet goed update maar daar was je al achter. Stop je kaart 10 minuten in een goedgekeurde ontvanger of ci module of een Aston cam 1.07 van de buurman of een kennis je gaat toch niet het hele weekend zonder TV zitten.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Lijkt mij sterk, deze nieuwe Seca3 kaart heb ik al 3 maanden, en heeft altijd in deze ontvanger probleemloos gewerkt. Anders had ik al eerder geen beeld gehad. Ook in de Aston module al een uur geen beeld. Ook niet bij mijn buurman in de ontvanger met een Aston 1.07 module
Eduard07 Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Lijkt mij sterk, deze nieuwe Seca3 kaart heb ik al 3 maanden, en heeft altijd in deze ontvanger probleemloos gewerkt. Anders had ik al eerder geen beeld gehad. Toch vrees ik, dat ie met 12-08-09 een update heeft overgeslagen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Waarom, werkt een heractivatie dan niet !!!
Eduard07 Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Waarom, werkt een heractivatie dan niet !!! Dat staat inderdaad op de CDS-site vermeld, maar je moet het toch gewoon proberen. Laat hem er eens een nacht inzitten met SBS6 erop. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Ik kijk morgen of het werkt, staat nu de hele nacht aan op SBS6. Jammer dat canal Digital moeilijk te bereiken is. Moet nu dus tot maandag wachten, tenzij het morgen alsnog gaat werken.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Nadat mijn ontvanger de hele nacht heeft aangestaan op SBS6 werkt de kaart nog niet. Hedenmorgen meteen gebeld naar Canal Digitaal, en ook vanmorgen vroeg, hoor je meteen, de wachttijd is langer dan U van ons gewent bent, probeer het later nog eens. Zijn zij dan nooit te bereiken ?
mark243 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 en als je wat langer wacht met het neerleggen van de telefoon??? mijn ervaring is dat ze van 20 wachtenden naar 7 gaan en dan gaat het vrij snel dat je iemand aan de tel hebt. Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb nu al 2 keer langer dan 45 minuten zitten wachten, ik wil iemand spreken, en niet alleen een computer. Is er een ander telefoonnummer. ik bel nu 0900 9392 Mogelijk gebruik ik een verkeert nummer. Ik hoor ook niet hoeveel wachtende er voor mij zijn.
Eduard07 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik heb nu al 2 keer langer dan 45 minuten zitten wachten, ik wil iemand spreken, en niet alleen een computer. Is er een ander telefoonnummer. ik bel nu 0900 9392 Mogelijk gebruik ik een verkeert nummer. Ik hoor ook niet hoeveel wachtende er voor mij zijn. Anders moet je hen even mailen via MijnCanalDigitaal. Ik zou dat zeker doen naast pogingen hen telefonisch te bereiken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Dat had ik natuurlijk ook al een aantal dagen geleden gedaan, maar zij laten niets meer horen. Is het mogelijk, om iemand aan de telefoon te krijgen van Canal Digitaal, een computerstem kan niets voor mij regelen
Gast aart44 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Gisteren heb ik de oplossing al gegeven de kaart moet even in een goedgekeurde ontvanger of ci module. Je hebt altijd een Topfield gehad heb je geen Aston cam meer dan kun je hem daar in stoppen? Anders even langs een Arnhemse satdealer gaan met je kaart en hem daar laten updaten,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen