Gast av3x Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 Hallo, Welke oplossing kan ik het beste gebruiker om 4 coaxkabels via de meterkast naar andere kamers in huis aan te sluiten. Momenteel gebruik ik verbindingsstukjes tussen de coaxkabels, maar ik wil de kabels netter wegwerken en een doos of iets dergelijks in de meterkast met 4 ingangen en 4 uitgangen met zo weinig mogelijk signaal verlies.
Neptunus Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Beter is die meterkast te vergeten en rechtstreeks van de LNB naar de kamers trekken, het liefst zonder welk tussenstuk dan ook. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
leo1949 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Hoi welkom op ons forum. Om een antwoord op je vraag te kunnen geven moeten we eerst weten wat er door de coaxkabels moet gaan. Is dit het satellietsignaal of is het een eigen kabel tv signaal? Mijn situatie is: Er komen 3 coaxkabels van de LNB's binnen die zijn aangesloten op 3 satelliet ontvangers. Deze zijn op de geeigende manier aangesloten op de huiskamer tv. Ook zijn ze d.m.v. van inserters aangesloten op een coaxkabel die samen met de DVD en VHS recorder die er ook op aangesloten zijn de signalen naar 3 slaapkamers brengt. Het antwoord op je vraag is dus: Bij coaxkabels van je schotel niet doen. Als de signalen afkomstig zijn van satellietontvangers VHS/DVD recorders etc. dan kan dit wel. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen