Ga naar inhoud


Zal ik nu rijk kunnen worden dankzij M.Jackson


Snuffer

Aanbevolen berichten

Ik vraag het me af?

 

Ik heb een blikje van Micheal Jackson gekregen tijdens zijn tour History in Nederland.

Dit blikje was/is alleen voor backstage mensen en ook nog een special gemaakt voor hem en voor deze tour.

Goud gekleurd met zijn afbeelding erop en dat het zijn backstage drankje is hij wilden geen andere drank achter hebben alleen deze. Hij was bang dat ze wat met de gewone blikjes konden doen. vandaar zijn eigen drankje.

 

Zal dit nu een veramel opject zijn en veel waard worden????

Hij is in 100% goede saat geen deuken krasjes etc.

o ja de drank is al sinds 2000 over de houdbarheids datum dus opdrinken lijkt me geen optie.

 

Wie het weet mag het zeggen

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zat even te kijken maar voorlopig loopt t allemaal nog voor geen meter die spullen van m.

Beter kan je zn jas of zn auto hebben om te verkopen die blikjes zijn er zat van denk ik.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het gehele internet worden 2 van deze blikjes aangeboden meer kan ik er niet vinden..

 

2 stuks is net zoveel als ik er hier heb.

Ik kijk wel aan het iend van de biedingen wat ze ervoor geboden hebben dan weet ik het 1000 Euro van een uit Belgie afkomstige fan is al zeker en dan heb ik ze nog niet eens op e... of markt gezet alleen even hier een topic erover.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het kwijt wil is het dus blijkbaar geen collectors-item . . .

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...