Ga naar inhoud


Wanneer STB pakket aan de beurt?


Belsat

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Mede hierdoor blijven ze Irdeto klanten houden, en moeten ze dubbele encryptiekosten betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gewoon irdeto er na een jaar uit knikkeren.

en de abonnees ruim van tevoren vervangende,gratis smartcards geven

zonder bijkomende verplichtingen of bijdragen

en met hetzelfde abonnement.

ook deze groep een gratis vervangende tuner (bvb. Thomson) aanbieden.

Dat kunnen ze nu ook,waarom niet voor de groep irdeto gebruikers???

 

Wanneer mensen geen gratis ontvanger willen is dat hun probleem.

Want met de bvb. Thomson kun je ook gewoon kijken.

Natuurlijk hou je een groep die meer features gewend is,

maar dat zullen er relatief erg weinig zijn.

Ik vind dat CDS gewoon afscheid moet nemen van irdeto.

Da's simpelweg een vorm van kostenbesparing.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Volgens mij is het in het belang van CanalDigitaal om de kaart wissel goed te laten verlopen.
Zonder een goed adressen bestand zal dit niet gaan lukken.
En juist dat had CanalDigitaal op voorhand al kunnen begrijpen en daar aan gaan werken.
Hun zielige poging om via hun internet site dit probleem te ondervangen heeft gewoon onvoldende gewerkt.

Er zijn natuurlijk ook andere bronnen in hun bestand dan alleen via het internet. Toch denk ik dat menigeen te lang wacht met het veranderen van persoonsgegevens na een wijziging daarin. Dat kun je CDS niet aanrekenen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi is dit een seca3 kaart

 

card reader /dev/sci0

handled 6(0) ecms and 0(0) emms

SECA card 00.xxxxx xxxxxentitlements:

0000 SECA : 1990-00-00

006a CANALDIGITAAL : 2009-04-30

006b OPI 1 : 1990-00-00

 

net wel aangemeld zou geactiveerd worden maar nog geen beeld

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
CanalDigitaal heeft verder niets ondernomen om het adressen bestand te schonen.
Dat is CanalDigitaal wel degelijk te verwijten als het dan misgaat met de distributie van de nieuwe kaarten.


Ik neem aan dat menig adressenbestand fouten bevat, vooral als die voor een deel stamt uit het niet-digitale tijdperk.En nogmaals: menige wijziging wordt niet of laat doorgegeven door de klant. Hoe lang ontvangt iemand niet post geadresseerd aan de vorige bewoner van je huis? Dat ligt niet steeds aan de database van de desbetreffende instantie. Of heb jij aanwijzingen dat het bij CDS anders ligt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07
[ En waarom zouden ze hem dan niet versturen?


Dat zal niet doelbewust gebeuren.
Maar helaas gaat er nog al veel mis bij CanalDigitaal.

Evenzeer bij de postbezorging. Dat wil je niet weten! blush
Je kunt CDS niet standaard de schuld geven van alles wat er mis gaat met smartcards (Ook al zouden sommigen dat wel willen, misschien.. wink )


De postbezorging van TNT (met name pakketpost) is hier overigens ook belabberd. 25% van de pakketjes voor ons adres wordt in een andere straat bezorgd ondanks dat de adressering duidelijk is en de postcode correct waren.
Ook brievenpost gaat geregeld fout... Hoe vaak ik al niet een wandelingetje heb gemaakt met een brief cq. pakketje weet ik niet meer. (ik mag de TNT wel dankbaar zijn voor de beweging die ik krijg...)

Dit alles is al meerdere malen bij de TNT gemeld maar die doen er niets mee (gewoon kunnen lezen is niet belangrijk meer tijdens de sollicitatieprocedures..)

Maar goed, dit is off-topic.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
CanalDigitaal heeft verder niets ondernomen om het adressen bestand te schonen.
Dat is CanalDigitaal wel degelijk te verwijten als het dan misgaat met de distributie van de nieuwe kaarten.


Ik neem aan dat menig adressenbestand fouten bevat, vooral als die voor een deel stamt uit het niet-digitale tijdperk.En nogmaals: menige wijziging wordt niet of laat doorgegeven door de klant. Hoe lang ontvangt iemand niet post geadresseerd aan de vorige bewoner van je huis? Dat ligt niet steeds aan de database van de desbetreffende instantie. Of heb jij aanwijzingen dat het bij CDS anders ligt?


Kan wel waar zijn maar omdat er bij CD reeds zo veel fout is gegaan hebben ze wel de schijn tegen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar

Kan wel waar zijn maar omdat er bij CD reeds zo veel fout is gegaan hebben ze wel de schijn tegen.


Dat mag zo zijn, maar dat is nog geen reden om CDS alles wat fout gaat in de schoenen te schuiven.

Ik ben laatst 2 keer alle buren bij langs geweest om na te gaan bij wie het pakje via track$trace terecht was gekomen. Liever aan een wildvreemde afgegeven dan nog eens terugkomen, zal TNT gedacht hebben.Ikzelf kreeg hierover geen berichtje. Volgens de TNT-procedures mag dat zo helemaal niet.
Ik heb TNT hierover gemaild en gebeld. Geen telefonische reactie, nietszeggende standaard mails terug.
Ik ben ermee gestopt. Deja vu?

Uiteindelijk pakje gevonden, maar die buren waren dit pakje allang vergeten! Ze hadden het zelf druk.

Ook ik ontvang regelmatig post met hetzelfde huisnummer maar een hele andere straat.
Of post voor de buren, doordat de bode met een slordige greep een stapeltje in mijn brievenbus mikte. Voor verdere verspreiding mocht ik zorgen. Die buren merken dus dan niet dat er verkeerd is bezorgd, want ik heb het werk afgemaakt.
Bellen naar TNT? Ach ja..

Kortom: kritiek op CDS, prima, maar dan niet lukraak.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
CanalDIgitaal heeft geen enkele serieuse actie ondernomen om zijn adressenbestand te schonen.
Voor een bedrijf dat daardoor klanten gaat veliezen is dit een kwalijke zaak en alleen te wijten aan het gebrek aan beleid bij CanalDigitaal.

Nogmaals: hoe weet je dit?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
CanalDIgitaal heeft geen enkele serieuse actie ondernomen om zijn adressenbestand te schonen.
Voor een bedrijf dat daardoor klanten gaat veliezen is dit een kwalijke zaak en alleen te wijten aan het gebrek aan beleid bij CanalDigitaal.

Nogmaals: hoe weet je dit?


Hoezo nogmaals, heb ik iets gemist.?
Maar om nogmaals antwoord op je vraag te geven heeft niet veel zin bij jou.
CanalDigitaal doet niets serieus om hun adressen bestand aktueel te houden, dus kunnen ze ook niets verkeerd doen in jouw beleving. eek

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: rommelaar

Kan wel waar zijn maar omdat er bij CD reeds zo veel fout is gegaan hebben ze wel de schijn tegen.


Dat mag zo zijn, maar dat is nog geen reden om CDS alles wat fout gaat in de schoenen te schuiven.

Ik ben laatst 2 keer alle buren bij langs geweest om na te gaan bij wie het pakje via track$trace terecht was gekomen. Liever aan een wildvreemde afgegeven dan nog eens terugkomen, zal TNT gedacht hebben.Ikzelf kreeg hierover geen berichtje. Volgens de TNT-procedures mag dat zo helemaal niet.
Ik heb TNT hierover gemaild en gebeld. Geen telefonische reactie, nietszeggende standaard mails terug.
Ik ben ermee gestopt. Deja vu?

Uiteindelijk pakje gevonden, maar die buren waren dit pakje allang vergeten! Ze hadden het zelf druk.

Ook ik ontvang regelmatig post met hetzelfde huisnummer maar een hele andere straat.
Of post voor de buren, doordat de bode met een slordige greep een stapeltje in mijn brievenbus mikte. Voor verdere verspreiding mocht ik zorgen. Die buren merken dus dan niet dat er verkeerd is bezorgd, want ik heb het werk afgemaakt.
Bellen naar TNT? Ach ja..

Kortom: kritiek op CDS, prima, maar dan niet lukraak.


Sorry Eduard maar ik noem dit echt niet lukraak.Ik vind dat ik het nog netjes in een paar woorden heb op geschreven na alle elende die ik met CD heb meegemaakt.Werkelijk alles wat er fout kon gaan is er ook fout gegaan.Er zijn van mijn rekening zelfs actieverings kosten van een duurder pakket(waar ik nooit om heb gevraagd) afgeschreven die ik na een lange briefwisseling met hun nooit meer heb terug gekregen Mag ik dan svp schrijven dat ze in deze de schijn tegen hebben?Of is dat lukraak?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...