Ga naar inhoud


Wanneer STB pakket aan de beurt?


Belsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: dream7020
Ik denk dat het settopbox pakket voorlopig dan door draait op seca2
Misschien word de seca 2 wel net als de irdeto er gewoon bij

Ik denk dat CDS volgens plan z.s.m. van Seca2 af wil. Anders zou immers de hele kaartwissel tot nu toe voor niks zijn,want het Seca2-gat zou dan niet dichtgaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook nog steeds op mijn nieuwe kaart te wachten...

Toen ik terug kwam van vakantie had ik geen beeld meer, op de website van CD stond mijn "nieuwe" kaartnummer maar ik heb nooit een kaart gekregen.

Meteen gebeld en de bel robot heeft meteen mijn oude kaart weer aangezet en deze vertelde mij ook dat er een nieuwe kaart gestuurd zou worden. Dit is echter alweer 2 weken geleden...

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom niet erg klantvriendelijk van CD om tijdens de vakantieperiode de seca 2 kaart uit te schakelen..Verschillende mensen tijdens de vakantie in het buitenland gesproken die geen beeld meer hadden op de seca 2 kaart.Waarschijnlijk is de nieuwe kaart bij ze in de bus gevallen terwijl ze al weg waren.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Wederom niet erg klantvriendelijk van CD om tijdens de vakantieperiode de seca 2 kaart uit te schakelen..Verschillende mensen tijdens de vakantie in het buitenland gesproken die geen beeld meer hadden op de seca 2 kaart.Waarschijnlijk is de nieuwe kaart bij ze in de bus gevallen terwijl ze al weg waren.

Hoe lang zijn die mensen dan op vakantie, want voor de kaartomschakeling werd door CDS toch steeds ruim de tijd genomen. Zoals je het nu zegt, lijkt het alsof Seca2-kaarten binnen 3 weken worden uitgeschakeld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: rommelaar
Wederom niet erg klantvriendelijk van CD om tijdens de vakantieperiode de seca 2 kaart uit te schakelen..Verschillende mensen tijdens de vakantie in het buitenland gesproken die geen beeld meer hadden op de seca 2 kaart.Waarschijnlijk is de nieuwe kaart bij ze in de bus gevallen terwijl ze al weg waren.

Hoe lang zijn die mensen dan op vakantie, want voor de kaartomschakeling werd door CDS toch steeds ruim de tijd genomen. Zoals je het nu zegt, lijkt het alsof Seca2-kaarten binnen 3 weken worden uitgeschakeld.


Ik ben 3 weken op vakantie geweest. Ik weet echter niet wanneer CD een nieuwe kaart naar mij gestuurd heeft, want die is nooit aangekomen... (of ze hebben hem niet verstuurd, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel).
Na de vakantie had ik 5 minuten beeld en daarna was het zwart.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel

of ze hebben hem niet verstuurd, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel).

Twijfelen mag je altijd, maar als het kaartnummer wel was bijgeschreven op je Mijn CD, dan is de kaart in ieder geval op jouw naam gezet. En waarom zouden ze hem dan niet versturen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07
[ En waarom zouden ze hem dan niet versturen?


Dat zal niet doelbewust gebeuren.
Maar helaas gaat er nog al veel mis bij CanalDigitaal.

Evenzeer bij de postbezorging. Dat wil je niet weten! blush
Je kunt CDS niet standaard de schuld geven van alles wat er mis gaat met smartcards (Ook al zouden sommigen dat wel willen, misschien.. wink )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch denk ik niet dat het probleem bij de post bezorging ligt.

En in diefstal onderweg geloof ik ook niet echt, als niet eigenaar kan je er maar weinig mee.

Als eigenaar overigens ook niet ..

Wat ik wel denk is dat het adressen bestand van CDS niet voor de 100% wink in orde is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Toch denk ik niet dat het probleem bij de post bezorging ligt.


Nou blijf maar lekker denken dan,

Zolang Ik sinds de vrijgave van de post, brieven en rekeningen krijg van mensen die ook op nummer 6 wonen , alleen twee blokken verder en andersom, gaat hier heel veel mis...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Citaat:
Toch denk ik niet dat het probleem bij de post bezorging ligt.


Nou blijf maar lekker denken dan,

Zolang Ik sinds de vrijgave van de post, brieven en rekeningen krijg van mensen die ook op nummer 6 wonen , alleen twee blokken verder en andersom, gaat hier heel veel mis...


Idd, ik word de laatste maanden ook doodgemailt met post van een ander, andere straat maar hetzelfde huisnummer of zelfde straat maar ander nummer, volgens mij hebben ze op het moment veel beroepswerkelozen aan het werk gezet als postbode. confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Wat ik wel denk is dat het adressen bestand van CDS niet voor de 100% wink in orde is.

En ik ben ervan overtuigd dat de post slordig wordt bezorgd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Wat ik wel denk is dat het adressen bestand van CDS niet voor de 100% wink in orde is.

Zit net te denken..het adressenbestand van CDS is toch gebaseerd op wat wijzelf op Mijn CD hebben ingevuld?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...