Ga naar inhoud


Wanneer STB pakket aan de beurt?


Belsat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: rommelaar

Sorry Eduard maar ik noem dit echt niet lukraak.Ik vind dat ik het nog netjes in een paar woorden heb op geschreven na alle elende die ik met CD heb meegemaakt.Werkelijk alles wat er fout kon gaan is er ook fout gegaan.Er zijn van mijn rekening zelfs actieverings kosten van een duurder pakket(waar ik nooit om heb gevraagd) afgeschreven die ik na een lange briefwisseling met hun nooit meer heb terug gekregen Mag ik dan svp schrijven dat ze in deze de schijn tegen hebben?Of is dat lukraak?

Ik heb niet ontkend dat ze de schijn tegen hebben.
Ik heb alleen beweerd dat dat nog niet hoeft te betekenen dat ze daarom alles niet op orde hebben. Daar blijf ik vanuit gaan, totdat feiten het tegendeel bewijzen, en niet eerder. Ik ken geen enkele instantie waar geen gevallen van administratieve puinhoop van bekend zijn. Alleen: je zult het maar treffen. Dat jouw geval fout zit, is mij duidelijk, en dat je je daarover beklaagt, is terecht.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Eduard07
totdat feiten het tegendeel bewijzen, en niet eerder.


Er zijn te veel feiten om op te noemen maar jij wil of kan ze niet zien.
Zoals jij de fouten van CanalDigitaal kan vergoeilijken is evenwel bewonderings waardig.
Helaas voor jou heb je de vele fouten van CanalDigitaal tegen je.
Liefde is blind, misschien is dat ook bij jou van toepassing.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Maar om nogmaals antwoord op je vraag te geven heeft niet veel zin bij jou.
CanalDigitaal doet niets serieus om hun adressen bestand aktueel te houden, dus kunnen ze ook niets verkeerd doen in jouw beleving. eek


Je zult toch met feiten en cijfers moeten komen, en kunt het niet bij een bewering laten.
Beeldvorming is toch iets anders dan feitelijke stand van zaken.

De gebeurtenissen rond de kaartwissel vind ik een kluwen waarin CDS niet de enige speler is.
Dat heb ik tot nu toe willen aangeven.
En die snelle conclusie m.b.t. mijn persoonlijke mening over CDS laat ik geheel voor jouw rekening.
Maarreh, kan CDS bij jou nog wel iets goed doen? wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Johan45
CanalDIgitaal heeft geen enkele serieuse actie ondernomen om zijn adressenbestand te schonen.
Voor een bedrijf dat daardoor klanten gaat veliezen is dit een kwalijke zaak en alleen te wijten aan het gebrek aan beleid bij CanalDigitaal.


Eind verleden jaar hebben ze via internet het klantenbestand aangeschreven, met het verzoek een link aan te klikken en je gegevens te controleren.
Er waren zelfs staatsloten te verdelen.

Ze hebben dus weldegeleijk een poging gedaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Maar als tegen vraag, kan CanalDigitaal bij jou iets verkeerd doen.!
En ben je dan ook bereid dit toe te geven.?

Die vraag heb ik zojuist hierboven beantwoord.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: Johan45
CanalDIgitaal heeft geen enkele serieuse actie ondernomen om zijn adressenbestand te schonen.
Voor een bedrijf dat daardoor klanten gaat veliezen is dit een kwalijke zaak en alleen te wijten aan het gebrek aan beleid bij CanalDigitaal.


Eind verleden jaar hebben ze via internet het klantenbestand aangeschreven, met het verzoek een link aan te klikken en je gegevens te controleren.
Er waren zelfs staatsloten te verdelen.

Ze hebben dus weldegeleijk een poging gedaan.


Via internet is het bereik naar de klant zeeeeeeeeer beperkt.
Dit is met de beste wil nog niet serieus te noemen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Maar als tegen vraag, kan CanalDigitaal bij jou iets verkeerd doen.!
En ben je dan ook bereid dit toe te geven.?

Die vraag heb ik zojuist hierboven beantwoord.


Ik constateer dat je nog niet helemaal blind bent voor de fouten van CanalDigitaal. wink

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: ceesv

Eind verleden jaar hebben ze via internet het klantenbestand aangeschreven, met het verzoek een link aan te klikken en je gegevens te controleren.
Er waren zelfs staatsloten te verdelen.

Ze hebben dus weldegeleijk een poging gedaan.


Dat klopt. Maar ondanks dat ik m'gegevens (die al correct waren) doorgegeven had, kwam de card bij m'n zoon aan, die nooit iets met CDS te maken had gehad, dus op een heel ander adres.
Rara politiepet!
De klantensevice stond ook voor een raadsel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Ik constateer dat je nog niet helemaal blind bent voor de fouten van CanalDigitaal. wink

Absoluut niet blind! Maar eenzijdig CDS van van alles en nog wat te betichten gaat mij te ver.Vandaar dat ik steeds de andere kant probeerde te belichten.
In grote(re) organisaties gaan vaak dingen mis. Daar hoort ook de post bij, of producenten van niet-CDS-goedgekeurde ontvangers (waar ik trouwens wel de voorkeur aan geef om de door jou vaak opgesomde redenen), of transponder-verhuurders. Kortom, allerlei partijen waar ook CDS van afhankelijk is. Zeker mag je CDS aanspreken op hun eigen toko, maar ik word terughoudender als ik zie hoe andere betrokken partijen ook een soms lelijke duit in het zakje kunnen doen en dingen van een ander mis kunnen laten lopen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Soms zijn Zijn wegen ondoorgrondelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Ik constateer dat je nog niet helemaal blind bent voor de fouten van CanalDigitaal. wink

Absoluut niet blind! Maar eenzijdig CDS van van alles en nog wat te betichten gaat mij te ver.Vandaar dat ik steeds de andere kant probeerde te belichten.
In grote(re) organisaties gaan vaak dingen mis. Daar hoort ook de post bij, of producenten van niet-CDS-goedgekeurde ontvangers (waar ik trouwens wel de voorkeur aan geef om de door jou vaak opgesomde redenen), of transponder-verhuurders. Kortom, allerlei partijen waar ook CDS van afhankelijk is. Zeker mag je CDS aanspreken op hun eigen toko, maar ik word terughoudender als ik zie hoe andere betrokken partijen ook een soms lelijke duit in het zakje kunnen doen en dingen van een ander mis kunnen laten lopen.


Naar mijn mening gebruik je oneigenlijke argumenten.
CanalDigitaal verkoopt een product en dient er voor te zorgen dat je waar krijgt voor je geld.
Daarbij is onontbeerlijk dat de administratie klopt, dus ook hun adressen bestand als ze zo nodig een kaartwissel willen doen.
Dat het bij anderen (soms) ook niet klopt kan geen reden zijn om maar te accepteren dat het bij CanalDigitaal niet klopt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Naar mijn mening gebruik je oneigenlijke argumenten.
CanalDigitaal verkoopt een product en dient er voor te zorgen dat je waar krijgt voor je geld.
Daarbij is onontbeerlijk dat de administratie klopt, dus ook hun adressen bestand als ze zo nodig een kaartwissel willen doen.
Dat het bij anderen (soms) ook niet klopt kan geen reden zijn om maar te accepteren dat het bij CanalDigitaal niet klopt.

Nee, met mijn redenatie impliceer ik dat niet alles wat mis gaat m.b.t. CDS veroorzaakt wordt door CDS. Maar nu lijkt het erop dat jij dat onderscheid niet maakt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je snapt um. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...