Limbach Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Goedemorgen allemaal. Ik heb zelf een Topfield TF-7700HSCI ontvanger en twee Pioneer DSR110NL ontvangers waarvan één is voorzien van andere software (euromuis) om met een MonoBlok LNB de zenders te kunnen ontvangen. Echter met de kaartwissel van Canal digitaal doet de Pioneer ontvangen (Eurom) het niet meer. Nu ben ik van plan een nieuwe ontvanger te kopen. Is hiervoor een TF-7700HSCI geschikt? En op internet las ik dat Triderium deze aanbied voor € 200,00. Alleen staat er dat dit een EU model is? Is het verstandig om hem daar te kopen of kan ik beter ergens anders deze ontvanger kopen of zijn er betere alternatieven voor een ontvanger van rond de 200 - 250 euro?
tracker Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Is het niet verstandiger om nog even te wachten totdat ook voor de Pioneer aangepaste software ter beschikking komt? Voor vergelijkbare ontvangers van Philips en Strong is dergelijke software er al. Heb je geen nieuwe nodig en dus voordeliger.
Limbach Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Geplaatst: 27 juni 2009 Dit is misschien wel waar maar de ontvanger is één van de eerste ontvangers welke seca hadden en dus al meerdere jaren oud. Nu wil ik ook een ontvanger die weer klaar is voor de toekomst en ook vrij te programmeren is qua zenders. Bij de Pioneer is dit niet mogelijk en ben je gebonden aan de Canal Digitaal lijst. Dit bevalt me bij de Topfield wel erg goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen