spongebob Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 ik weet niet of het een defect is, maar als mijn DB7025 gewoon aanstaat (radio of tv) dan hoor ik dat de interne harddisk geregeld (om de 10 minuten ofzo) opstart en dat zonder dat er een opname of iets dergelijks gepland staat. De DB7025 neemt dan ook niets op ofzo, maar tot voor enkele weken deed hij dit helemaal niet. weet iemand hoe dit komt en is er een mogelijkheid om dit "opstartgedrag" stop te zetten? ik heb al eens in de instellingen gekeken, maar kan niets terugvinden dat me kan verderhelpen. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
mobieltje Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Ook geen EPG gegevens? Kijk eens wat er allemaal meer op je HD staat dan wat je opgenomen hebt. Grts.
Gast MiLo Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Wijzig eens de harddisk timeout (die is default 10 minuten). Als je die korter of langer maakt, doet de harddisk dat dan elke 5 of 15 minuten? Krijg het idee dat er iets gepollt wordt, waardoor hij steeds gewekt wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen