Gerard 76 Geplaatst: 27 juni 2009 Geplaatst: 27 juni 2009 Als ik op Lyngsat kijk staat er RRSat te zien. Maar dat bedoel ik dus niet. Maar ik meende dat het kanaal ergens in een Frans pakket zit alleen vraag ik me af welke provider het nu is? Je hebt TPS,AB Sat,en nog wat.
Ferr Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 volgens KingOfSat zijn de providers het poolse N en ITV Partner.. maar of je daar nu veel aan hebt... /edit het CD familie pakket heeft trouwens wel BEBE tv.. zal wel ongeveer hetzelfde zijn.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Mr DVB Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 TPS ? TPS is sinds vorig jaar opgegaan in Canal+ France en bestaat dus niet meer. LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)
spongebob Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 ons babydochter kijkt naar deze zender via SKY UK op de astra28. Weet even niet zeker of deze zender nu gecodeerd is of niet... overigens kijkt onze dochter soms nog liever naar bebeTV, want dat is volgens onze dochter voor NOG jongere kijkertjes. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Lithion Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 BabyTV is wel beter dan BebeTV in ieder geval. Ik dacht zelfs dat BabyTV op 13E met een NL audiospoor zat.
Rekordc Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Sinds TPS niet meer bestaat is wel het USA audio spoor verdwenen. Maar vreemd genoeg zit er nog een NL track bij. Alleen hoe kom je aan een abo? Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
TokeMUp Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Rekordc Sinds TPS niet meer bestaat is wel het USA audio spoor verdwenen. Maar vreemd genoeg zit er nog een NL track bij. Alleen hoe kom je aan een abo? Rekordc Ik denk dat het Dutch audio spoor voor Nederlandse en Belgische kabel/IPTV boeren is. Abbo krijgen om Satelliet signaal te vangen is dus niet verkrijgbaar. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen