Ga naar inhoud


[TF5000PVR] Na opstarten stilstaand beeld


Gast gerard45

Aanbevolen berichten

Gast gerard45

Vraagje,

 

Ik had een vraagje voor mijn broer. Die heeft dezelfde Topfield als ik. Hij heeft het probleem dat na het inladen van de nieuwe firmware van maart 2008, na opstarten van zijn topfield, dat er wel beeld komt, maar dit gaat na enkele seconden over naar stilstaand beeld, en is er niets meer met de Topfield te beginnen.

Hij wilt nu zijn oude firmware terugzetten, maar dit lukt niet meer, omdat hij de harde schijf niet meer kan bereiken.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor of een goede tip.

Sorry Jurgendat ik dit bericht in een ander topic erbij had geplaatst. Ik zal dit niet meer doen.

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Groetjes, GERARD

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 als de top opstart even op de 0 toets drukken van de afstandsbediening, de taps worden dan niet opgestart

2 kijk eens naar het programma 'top set' Hiermee kan ook de firmware gedownload worden (via usb) naar de topfield

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerard45

Sorry Jurgendat ik dit bericht in een ander topic erbij had geplaatst. Ik zal dit niet ameer doen.
Groetjes, GERARD

Gerard,
Jij hoef je wat mij betreft niet bij mij te verontschuldigen want ik had geen commentaar op het feit dat jij een nieuwe vraag in je eigen topic had geplaatst.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerard45

Vincent,

 

Alvast bedankt voor de mogelijkheden die er zijn om dit probleem op te lossen. Ik mail dit bericht door naar mijn broer, en hoor wel van hem of dit gelukt is.

Als dat zo is krijg je van mijn antwoord.

 

Groetjes, GERARD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast gerard45

Vincent,

 

Een beetje laat, maar ik wil je toch melden dat de storing op de Topfield is opgelost. Niet door met het opstarten de 0-toets ingedrukt te houden, dit werkte niet.

We hebben later in het menu de Topfield op fabrieksinstellingen gezet. Hierna konden we andere firmware e.d. weer erop zetten.

 

Toch bedankt voor je hulp.

 

Gr. Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...