Triumphs Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Ik kon het niet vinden maar vraag me af of andere het volgende 'probleem' ook hebben. Sinds kort werkt op bbc 1 en 2 het opnemen en time shift niet meer op m'n TF7700 Omdat ik denk dat het meer met de bbc te maken heeft zet ik de vraag hier neer. BBC HD werkt wel met TimeShift en pvr opties. Wel merk ik dat het te maken heeft met BBC 1 London en BBC 2 England Als ik BBC 1 (en 2) Wales pak en dan gaat het wel Alle op Astra 2 Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR
Fokke Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb precies hetzelfde probleem. Al sinds een aantal maanden. Spontaan ontstaan. Als ik nu BBC wil opnemen moet ik inderdaad zorgen dat ik op Wales, North-East etc. ben afgestemd.
Fokke Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Raadselachtig, nog steeds hetzelfde probleem, maar nu met BBC THREE. Gisteren nog kunnen opnemen, nu niet meer, nadat ik de zender op een andere plek in de favorietenlijst heb gezet. (Topfield 7700 HDPVR) iemand een suggestie?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen